Friday, November 20, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Cerita Pendek2....

Hujan
Sejak 2 3 ari nehhh...agak susah nak nengok sang matahari coz skang neh musim ujan berduyun-duyun jatoh ke bumi...disebabkan ujan ujan dan ujan....maka banyak la kaen baju kat umah tu tak kering2...bselayut kene gantong dalam umahhh....


Cuti Raya Haji
Sok bersamaan ari sabtu (21 November 2009) aku dengan riang gembira nak balik KL....aku balik ngan dee pagi sok nek kete dia...kete aku yilek atas sebab2 yang sungguh sadis untuk diceritekann...uuwwaaa....cuti panjang yang akan membuatkan aku dungu tak tau nak wat mende...kat KL pon mak cakap tiap2 ari ujan...kompem aku terperap jek kat umah layan tenet sampai lebam...yang pasti time raya nanti balik Tepeng & Kedah nak wat akikah Dzakwan...


Sedih
Ada sesuatu yang tengah aku pikirkan skang nehhh...nak diluahkan rase cam tsangkot kat kerongkong aku nehh...ermmm...bia je la...cube la wat mende len kannnnn....kekadang cube tak mo pikir...tapi mesti mende tu datang gak kat pale hotak aku nehhh....


Blog OM114
Ari neh aku ngan dee dipanggil oleh bos iaitu Cik Ida untuk wat blog OM...pening gak nak wat blog nehh...nak carik background yang interesting pon bapak payah...bile da dapat background yang best, nak donlod lak tak lehh....rase cam nak hempok jek laptop nehh...heheh... tak pasal2 jek laptop jadik mangse....da susah sangat....aku wat yang simple2 jek dlu...nanti upgrade kmudian...klau aku mmg tak abes2 la kannn...background mesti itam....huhuhu...


Those yang sudi leh ar nyinggah kat sini yek: http://omuitmshahputra.blogspot.com/
tapi tak de la lagik story...baru create ari nehh...baby lagiikkk...ngeee...

5 comments:

dee said...

makcik..nape kamu sedih yaa...klu stil rase cam tsangkot kat kerongkong,,ko minumlah ubat batuk woods..hehehe..

HIDAYAH HALIM said...

alahhhh...sedih yg aku cakap kat ko tu laaaaaa...yg tu tuuuu... hikhikhikhik..

dee said...

klu camtu...sedih gak arrr...hikhikhik...

HIDAYAH HALIM said...

hee...mengong...

Mimieku said...

akibat suka ber-blogging..ini lah akibatnya