Wednesday, October 14, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Seperti bernapas dalam lumpo...

Tariikkkkkkkkkkkk...hembusssssssss...tarikkkkkkk...hembussssssssssss....huh...aku ngah kepenatan settlekan test dak2....balik jek dari kosmo varsiti futsal, tkangkang aku nak ngejo itu...nak ngejo ini...da la pakai kasot tumit tinggi...seb ar aku neh mmg terer blari pakai kasot tumit tinggi tuu (cam ne la kasot aku tak cepat jahanam)...kuikuikuikui....da balik dari tournament tu...masing2 muke lak cam geng2 hindraf....rentongggg....huhuhuhu....
Sementare tunggu nak punch out neh...leh ar aku hapdet blog aku nehhh....
Sem neh merupekan sem yang agak kelam kabot bagi aku & geng2 len gare2 cuti H1N1 ari tu...tapi pe2 pon aku cube atur sme tu ngan ati yang tenanggggggggg....tenang la sangatttt...mau tak nye wehhhh....bile aku da baek atur keje aku jadik mudah...students lak wat hal wat keje aku jadik kucar-kacir....huh....sabo je lew....bukan nak dengo cakap aku...degil...!! (cam aku dulu jugak..) ni yang dinamekan...."what u giveeeeeeeee...u get backkkkkkkkkkkkkk"....tak pe...tak pe...selagi aku leh tolong pe yang patot...aku tolonggggggggggg...tapi klau wat taik ngan akuuu.... kem salam ar aku nak tolong kannnnnnnnnnnn....aku bagi peluang byk kali pon kekadang bukan reti nak grab the oportunity sebaek-baeknyeeeeeeeee....
Ermmmm....ari jumaat neh ade dinner "anugerah kecemerlangan sukan" ari sabtu lak dinner "OM"....tgh sebok2 neh...aku tak reti tol ar nak pikir pasai baju ikot theme nehhh....sooooooo... aku akan pakai baju yang ade jekkk....klau zaman study dulu rajen ar gak aku beria-ia nak pakai cengginiiiiiiiiii...nak pakai cenggituuuuuuuuuuuuuuu.....tapi skang nehhhh....malehnye laaaaaaa... asalkan aku gi sane dapat makan ngan kenyanggggggg....hohohohoho....
Eerkkk...da kol 5.15 da nehhh...aku kene cau skang...klau tak kang depan kolej jem.... roger & out...

8 comments:

wawadave said...

keep our minds centred.. or else.. we'll be losing it. chiayo'

HIDAYAH HALIM said...

yezzaaa..chaiyok...chaiyok...!! tak sabo nak tunggu dorang neh coti...kihkihkihkih...

Mimieku said...

klu dorang cuti..korang watpe??ok tak soklan aku? adakah bikin lu stress lagi????

HIDAYAH HALIM said...

dorang coti...aku pon amek coti... balik KL...meronggeng sampai muntah...da puas meronggeng kat KL...meronggeng kat kontan lak... kesimpulannyeeeeeeee...meronggeng meronggeng meronggeng je la keje akuuuuuuuu....huhuhuhu...

dee said...

pakai baju theme park la...yg penting kenyang maa dinner nnti...kan mimie, kan...

HIDAYAH HALIM said...

ko ar pakai baju theme park... ala2 orang asli kannnnn...sesuai ngan ko...hahahah...

dee said...

eleh...bukan ko penah pakai ke baju camtu satu ketika dulu..hehehehe...

HIDAYAH HALIM said...

tu duluuuuuuuuu...huhuhu...skang tak brani dowhhhh...