Tuesday, October 20, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Jamuan Raya Shahputra

Smalam (19 Oktober 2009) kolej wat jamuan raya....well...what can i say...majlis agak meriah.... even wat kat lobi kolej jekk...tapi ramai yang datang....

Aku ngan abg osman menyampaikan lagu Mawarku....abg osman mmg gemo nyanyi lagu neh... maybe lagu tu ade sentimental value dalam idop dia kot...lagu zaman dia bcinte dulu gamaknyee..... heheheheh....

Adai (maen gitar) soh aku nyanyi lagu Dan Sebenarnya yang dipopularkan Yuna kannn....tapi masalahnye aku tak hapal lagu tu...so kene ar aku nyanyi sambil pegang lirik...ahakss...even pegang lirik pon...aku ngan memandainye nyanyi ikot lirik aku sendirik..."dan sebenarnya" aku gi sebot "yang sebenarnya"....sengal....

Nota kaki: ikotkan byk mende aku nak story...tapi mase tak mengizinkan...aku byk kije nehhh...neh pon aku curik2 mase jap....k ar...nak smbung wat keje dulu...sok orang uitm nak datang....mampuih klau aku tak siap keje....

4 comments:

dee said...

yang sebenarnya....
nyanyi tgk lirik sebesar2 alam..ish..ish..pada hal hari2 nyanyi kat umah lagu tu jer...

HIDAYAH HALIM said...

even hari2 aku nyanyi lagu neh kat umahhh...tapi hari2 tu jugak lirik aku asek salah jekkk..ekekekek...

Aku...kan Abangg said...

rugi tul abg xder ari tuh, tp ada antara adik2 abg gak la yg kata ms geodaia nyanyi dap ngat katanya! apalagi dorang pun kena kencing kow2 la...abg citer ttg zaman ms geodaia dgn af la, ngan oiam la, ngan malaysian idol la....dorang seme nganga, pastu bersuara ala manja ...patut punnnn sedap!!!

HIDAYAH HALIM said...

hahahahahah...abg neh tak baek tauuuu...kencing sket2 dah arrr... ksian dorang tertipu di akhir2 bulan Syawal...ekekeke...

ala bang..dayah nyanyi biase2 jekk...klau la dap ngat, da lame kalah si mawi world tu...hakhakhak..