Friday, October 23, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Grand Final KOSMO! Varsiti Futsal @ UKM Bangi

Balik jek dari cuti raye aritu...sampai skang aku tak sempat2 nak balik KL...tiap2 ujung minggu ade jekk program...8 - 11 Oktober bebaru neh, aku, bullet, en krol & abg am bawak 4 team futsal gi grand final futsal kat UKM....sepanjang kat sane kitorang nginap hotel kat kajang...hotel bajet sudeyyyyyy...tapi selese okehhh....

Kat sane 2 transport yang kitorang gune, Unser & bas....3 hari tu leh plak Unser wat hal....asal nak start tak leh...kene tolak baru leh jalan...tapi tak pe...bukan aku yang tolak...dak2 futsal kan gagah perkase...dorang ar kene tolak...hihihihihi...

Maleh ar aku nak cite byk2...lagipon cite neh da basi....nengok gambo udah la yekkk...
haaaaaaa...tolak...tolakkkkkkk.....bukan men gembire lagi nolak Unser tu kannn....
Budak: bang...nape tu...pijak taik kerrr...??
Bullet: tak de laaa...ni haaa...kasot baru abg neh kotor plakk...baru bli smalam neh...
Budak (dalam ati): Saje je nak nunjuk kasot dia....

Pertandingan Betis Sape Paling Keding...

Budak2 neh bile da kalah mmg jadik cam neh...ish..ish..ish...

"Encik kerol...meh pegang tangan saye...jom kite blah..." kate Bullet kepade Encik Kerol...

Hantu DIGI tu pehal...??
Time to enjoyyyyyyyy....dorang neh klau men sampai tak hengat donia....janji kol 11pm tunggu kat bas...nak dkat kol 12 baru abes men....

ciannnnnn...letih amattttttttttttttt....


Asek letak gambo dorang je kann..abes?? gambo aku??
haaa...letak gambo ni la....nampak sket aku sedang melakukan amalan mulia...iaitu membace.. hikhikhik...

nak tangkop gambo cam neh jek bapak payah...bape kali jatoh bola tu...kunun2 freestyle ar tu kann...hak tuihh...

2 comments:

dee said...

kasut baru miss dayah tak tunjuk ka??ngn stokin pink..ehehehee..
ko mmg freestyler yg bagus..tp, perlukan praktis yg lebih2 amat...huhu..

HIDAYAH HALIM said...

kasot baru?? stokin pink?? aku tak paham ar beb... =p

freestyler mesti ar praktis lebih2 amat...