Monday, October 26, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Malam Anugerah Sukan 2009

Sile lihat gambar saye ngan ati yang tenang....jangan ade rase nak muntah2 okehhhh kerane saye mmg tak leh buang tabiat 'bgedik dpan camera' (tu pon ikot mood)...time neh mood saye sedang ingin bgedex...hihihihih....

Dah..dah...motip aku wat entry neh adelah untuk memanjatkan rase syukur ke hadrat Illahi kerana atas perkenanNya...Shaputra da 2 tahun bturut-turut cemerlang dalam sukan... Alhamdulillah....so atas kecemerlangan tersebut, bos dengan murah ati meraikan kontinjen Shahputra yang btungkus-lumus hingge basah ketiak menaikkan name Shahputra....
Pengkurus & Juruletih
Di kesempatan ini juge...aku selaku Pengkurus Futsal dan bagi pihak Juruletih yang tak de blog neh, nak ucapkan trime kasih bebanyak kepade juri yang telah memilih Pasukan Futsal Lelaki & Wanita sebagai Pasukan Terbaik....Olahragawan pulak jatuh kepade salah sorang pemain Futsal iaitu Mohd Khairul Naim Othman...anugerah ni amat bermakna untuk kitorang & akan aku frame baek punyeeeeeeeee sijil yg aku dapat tu (poyo nak mampos aku neh)....idok lew aku wat frame bagai kannnnnn....letak dalam file udahhhhhh....

Gambar (atas) adelah gambo sebahagian dari pemain futsal...sebahagian lagik ntah ke mane tcampak aku pon tak tau...maybe ade jek kat situ2 tapi tak muat masok dalam camera...huhuhu...sabo je lew yew....gambo tak bape nak santek maybe pasai gune camera hanset yang tak bape canggeh kepunyaan juruletih....huhuhuhu....jgn marah ar bro...

Dari kiri: Masku, Shera, Syam (belakang), Bullet, Aku, Ketam (Zahirah), Mayon (Shima)
Gambo atas neh pon adek2 comel aku (comel cam aku) yang men futsal jugak...dorang neh la yang slalu wat aku gelak tguling-guling cam ong gile....coz dorang neh mmg gilerrrrrrrr....
hahahahah...pas neh klau da tak de dorang kompem aku windu....eheee...

7 comments:

dee said...

tahniah la ek wahai pengkurus n juruletih...akan ku ceritakan pada anak2 mu kejayaan keme yg gilang gemilang nih..huhuhu..truskan kecemerlangan..majulah sokan utk sesape saje..hehehehe...

HIDAYAH HALIM said...

kahkahkahkah...terserlah kesengalan mu wahai penolong pengkurus yang kurus keding lagi kemetot nehh... =p

dee said...

ko bab2 ngutuk aku mmg no.1 ek...ske ati ko la...

HIDAYAH HALIM said...

klau la ade soklan tag ke..ape2 ke...tanye cenggini "Sape kah org yg terpaling amat suke ngutuk anda?"...ko jawab la aku tauuu... wakakakak...

HIDAYAH HALIM said...

ape2 pon thanks a lot beb...coz ko byk nolong aku...jasemu akan ku kenang sampai bile2...nanti aku cite gak kat anak ko ehh...haahhaha

dee said...

ko nk ckp terima kasih pon,tak yah la tekankan perkataan "kemetot" tu...belasah sat giiiii....

HIDAYAH HALIM said...

ishhh...aku TERtaip...jari jemari aku neh laju jek menari-nari atas keyboard neh sampai tak sedo taip pkataan tu...lalalalal...