Wednesday, September 16, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

TO DO LIST ari neh...

Ari ini ari Rabu....ari ini 16 September 2009...ari ni aku sangat gembire...ari ini aku nak balik KLLLLLLLLLLLLLLL....!!! Yahooooooooooooooooooooooooo....!!!
Kronologi aktiviti aku pade ari ini ialahhhhhh.....
  1. 7.30 am....alarm hs buyik...ngan semangat seperti bermain futsal aku cargas amek towel gi mandi....aku akan pastikan kol 8.30 am aku punch in...tak leh lambat....nanti punch out pon kene lambat....
  2. Cam biase...sampai opis tros bukak laptop....check email & layan pe2 yang patot...
  3. Tepat 2.30 pm....aku punch out....tros balik umah mandi...angkat baju kat ampaian....masokkan toiletries & barang make up dalam beg.... (segale kueh raye & baju raye aku da kemas malam tadi...da siap letak dalam kete)
  4. 5.00 pm...gerak gerak gerabakkkkk...balik KL....mmg saje btolak lewat sket coz nak sampai Platinum Walk Setapak dalam kol 8....nak makan nasik lemak kat situ ngan Shat... sedap oooooooo....
  5. Pas makan & borak pom pang pom pang (a.k.a gosiping)....nak gi jenjalan kat Uptown carik barang skettttt....pusing uptown sampai lebammm....
  6. Agak2 Shat da mule sedar tanggungjawab dia sebagai isteri....makaaaaaa....haruslah dia balik umah kannnnnnnnnnnnnn....time tu pon aku mesti da nguap....huap...huap...huap.... Beh baek balik tidooooooooooooooooooo....zzzzzzz....

Sok pagi2 nak gi Klang amek dila & dzakwan bawak balik Ampang & nak bawak mak gi shopping kat Ampang Point....mak jek tak bli lagi baju raye....ish...ish...ish....nak tunggu anak nye di perantauan neh teman kannnnn....manje mak aku nehhhhh....ahaksss....

5 comments:

Eja said...

dr kul 2.30-5.00 tu selain ko ngemas, ko tdo brg sejam 2 ek... slmt shpg ngn shat (kim salam ke dia) n slmt bwk mak pegi shpg.. kim salam gak kat mak dayah yg manja tuh...

dee said...

hahaha..cik ja, mak dayah manja..sbb tu anak dia sesangat ler lagi manjanyeeeeeee...
kem slm slmt ari raya kat shat n anum ek..

HIDAYAH HALIM said...

kem salam je ke...tak nak ke kem duit kerrrrrrr....hihihih

KOYAN said...

mak dia manja.anak dia mengada je lebih.. hua hua hua....

ko kim salam dan mintak maaf banyak2 kat sape yang hang jumpa dan masih kenai kat cek nih na....mintak halal segala menda..dari mengutuk sampai la tak terkata2 dah...sok..sek..sok..sek...

HIDAYAH HALIM said...

heheheheh...bereh bohhhhhh...akan ku sampai kan segale pesanan ituuuuuuu...ade komisyen tak...?? kehkehkehkeh...tak pon duit raye kerrr... =p

Tadi saye gi carik ustaz kat tempat ustaz...tapi B kate ustaz gi nganto kueh...