Tuesday, September 15, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Seribu Kemaafan Dipohon Kepada...........

Mak Abah :
Huishhh...klau dipikir-pikir byk dose aku ngan mak abah...dari kecik sampai ke beso kekadang sengaje @ tak sengaje mesti aku ade tsalah kate & tindakan.. Pe2 pon aku tau mak abah sentiase memaapkan anak2nye...tu pasai bile da maken beso neh...aku lebih suke bsikap diam & tak menjawab...coz mase dolu2 mulot aku neh kuat nooo menjawab...mau tak kene lempang...huhuhuhu...Mintak maap ye makkkkkk...abahhh...

Adek-badek aku :
Ngan hambe2 Allah neh lagi laaaaaa...dulu slalu kene baling pisau ngan aku (korang jangan caye lak...kang korang hengat aku neh saiko lak..)...kikikiki...aje gilerrrrrrrrrr...klau umah serabot mmg dari pagi smpai petang & boleh jadik smpai malam aku bebel kat korang...klau degil sgt mmg aku gumpal paper pastu aku bantai sekor-sekor...haaaaa...tu la...wat akak ko neh marah lagik... terime la habuannn...tapi tu sme time korang nye otak tak bape nak masak... skang neh klau wat dose pon senjate utame adelah mulot aku nih haaaaaaa.... so...aku mintak maap tauuuu...pe2 pon korang adek2 aku yang mmg best & hapPENING...

My Coach :
Wa tau bro..wa slalu ngengade ngan lu...wa mintak maap ekkk...biase la..wa ni kan pompuan yang bhati kristal...yang wat wa sukeeeeeeeeee kat lu coz lu neh pemaap...klau gado pagi, petang kang wa ngan lu ok cam tak de mende jadik kann... i like your style ar brooo...lu neh jenis manusia 'barang yang lepas tak usah dikenang'...beh kurang cenggitu arrr....mintak ampunnnnn ye bro...

Kengkawan :
Dalam berkawan klau tak gado tak sah kannnn...biase laaaa...ko kutok aku...aku kutok ko...kekadang kutok men2 jekk...tapi dengan tak sengajenye wat korang terase...tapi aku kenai sgt korang mmg jenis tahan kutokan...kan..kan..kan.. So...kite buang buku lame ekkk...pas raye nanti bli buku baru...balot cantek2 ekkk... tiap2 kesalahan pas raye sampai raye tahun depan korang tulih dalam buku tu tauuu...heheheh

Rakan sekerje :
Sori if dalam dok borak seminit dua ade tkeluar pkataan yang menusok kalbu...tak yah simpan dendam yekkkk...kite neh hambe Allah yang sokmo wat silap... Ne la tau...bile bselisih maybe tak perasan & wat dono jekk...almaklum je la... kekadang sambil bjalan tu pale hotak neh tgh dok memikir macam2 sampai tak perasan orang depan, kiri & kanan...ape lagi belakang kannnn....

Kesimpulannyeeeeee...aku nak mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...MAAF ZAHIR & BATIN...yang balik kampung tu...ati2 bawak kete...tak yah bawak laju2 cam kat litar sepang...klau ngantok benti dulu kat RnR minum kopi...kalau aku kompem minom milo ais...huhuhu...hope balik raye nanti datang keje ngan penuh semangat...aku mmg akan balik ngan semangat...coz aku nak cepat2 abeskan silibus...ahakss...

4 comments:

BULLET said...

selamat hari raye jugak kat awak neh

HIDAYAH HALIM said...

berehhhhhhh...Selamat...selamat ari rayaaaaaaaaa...!!!

dee said...

to my fren yg baik ati n sengalll..heheehe..
aku nk mintak maaf byk2 atas sgla salah silap..terlebeh2 cakap, nganjeng or gurau, terlukakan ati, tersepak kaki, ter"freaky friday"..dan sgla yg ter..ter..ter..(tak sengaja & juga yg mmg sengaja)..huhu..
smga beraya dgn gumbira..

HIDAYAH HALIM said...

kehkehkehkeh...ter"freaky friday".. aku suke word tuuu... ahakss...