Friday, September 11, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Majlis Buke Pose + Bonus Raye

10 September 2009 (Khamis)

Majlis berbuke pose anjuran Celcom diadekan kat kolej...mule nye ingat tak ramai...bukan pe...slalunye klau ade pe2 event...baek students @ lecturers yang datang pon idok lew ramai....skaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....perrrggghhhh...bduyun-duyun yang datang....sambutan very the okehhhhhhhhh....sampai makanan tak cukop....

Ape2 pon aku sonok nengok majlis cam neh ramai yang datang....kalah event war of the band nyahhhh.... anyway...congrats to JPM (Jabatan Perhubungan Mahasiswa) yang organize event neh coz majlis leh dianggap berjaya....

11 September 2009 (Jumaat)

Hari ni sme lecturers & staffs ade pjumpaan ngan geng2 bos untuk pengagihan kueh raye... So sambil tu warge kolej same2 sambot raye in advance & masing2 mintak ampun each other... almaklum je laaaa...dose masing2 blori-lori tmasok la aku nih haaaaaaaaaa....

Yang paling best & leh wat aku rase nak melompat bile diumumkan sme akan dapat bonussssssssssssssssss...!!! yahoooooooooo....!!! raye sakan aku....nengok jek jumlah duit yang bakal 'menceroboh' ke dalam akaun aku....tros pale hotak aku neh memikir...nak bli itu...nak bli ini....sonoknyeeee....!!

Tapi...nak belanje tu kene lew memikir ye Dayah ooooiiiii....kang pas raye ko makan serdak2 kueh raye jek kang....tak pe...tak pe....aku neh klau bbelanje jenis beringat....aku pon tak soka boros2 & membazir nehh...membazir itu amalan syaitonnnnnnnnn....simpan seploh duploh henget pon kire nyimpan gak kannnn....hakhakhak....

Pe2 pon saye...Nur Hidayah Bt Abdul Halim ingin mengucapkan ribuan...eh tak mo ar ribuan... sket sgt...jutaan time kaseh kepade geng2 bos sebab kasik bonus neh...terase diri ini lebih dihargaiiiii (ala2 iklan gituuuu...)

8 comments:

Eja said...

tima kasih dr sy utk BOD gak.... gembira di hari raya....slmt ari raya utk seme..

Dayah, dee n saparina : Tima kasih sbb 'berkongsi kasih' ms mjls buka pose bsama celcom smlm.

HIDAYAH HALIM said...

well cik ja...u know us...kitorang neh kan pengasih lagi penyayang... hikhikhikhik...

"Sharing is caring" =)

dee said...

well cik ja...bersamamuuuu..(versi Digi yek..jgn slh paham plak)hehe..

tima kasih gak la kat pihak pentadbiran kolej..selamat ari raya..maaf atas zahir batin..

wawadave said...

tima kasih D and Dayah n Ina.. takde la smpai masuk program bersamamu.. keji nor.. dpt gak la air sirap apa... Although ntah sirap sesapa ntah..hahah .. Halalan Toiyiba..

Mc Zue said...

TERIMA KASIH JUGA DARI SAYA...HUHUHU..SWEET MOMENT..SELAMAT HARI RAYA..

HIDAYAH HALIM said...

mmg sweet...nengok la kitorang neh.. kitorang kan mmg sweet...hahahahah

Mc Zue said...

poyo la dayah ni..kejiiiii

HIDAYAH HALIM said...

P
Po
Poy
Poyo
Poyo i
Poyo is
Poyo is m
Poyo is me
Poyo is m
Poyo is
Poyo i
Poyo
Poy
Po
P

Dulu...kini & selamenyeeeee....