Friday, September 18, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Entry B4 balik kg...

Semalam dengo2 dari member2 yang da otw nak balik ke utara highway jem gilerrrr...kat Rawang lagi lalulintas slow cam sipot...klau ikotkan aku & family nak balik malam smalam gak tapi mak aku lak kene standby kat opis ari neh sampai tengah hari...soooo....petang kang baru nak btolak balik Taiping...

Pagi tadi dalam kol 8.30 am...tgh aku masih membiakkan taik mate aku....tetibe hs aku bunyik ringtone lagu arab...haaaa...mak aku lew tuuuu....tanpe bukak mate aku jawab tepon...

Aku : Hello

Mak : Hello...dayah...amek mak kat opis skang...

Aku : Aik...mak tak keje ke...?

Mak : Mak tak tau..rupenye smalam pegawai mak masok opis bagitau kat member
mak yg kami berempat tak yah datang keje ari neh....smalam kan mak balik
kol 3...dia masok opis pon smalam da petang...

Aku : Oooo....ok...jap lagi dayah da nak sampai MINDEF dayah call mak ehhh...

Mak : Ok...

Makaaaaa...aku pon tros bgn gi cuci muke sajeeeeeeeeeee....tak kuase aku nak mandi bagaiii... asalkan aku bsiap ala kadar janji nampak cam mandi....lagipon masok je dalam kete...tros pakai spec itam aku kannnn...idok lew nampak mate baru bangun tido aku neh...heheheheh...klau aku mandi...mau 2 jam mak aku tunggu kat opis tu kang....

Amek mak tros balik umah...haruslah aku tros mandi coz nak bawak mak ngan dila gi carik tudung kat shopping complex area umah aku jekk...huh...dalam pade aku nak gi dekat2 umah aku ponnnnnn...jem nak mam.....da bli segale jenis tudung...tudung saji...tudung periuk...tudung ekin...tudung mawi (tak paham aku nape mesti ade tudung mawi...??)....kitorang pon tros balik umah nak ngemas pe2 yang patot nak balik kampong petang kang...

Sampai kampong nanti ntah ade mase ke tak aku nak menghapdet blog neh kannnn....ye lew... nak wat itu...nak wat ini....aku neh tiap kali balik raye, klau tak bawak balik paper students tak sah...giler banyak paper aku nak marking nehhh....

Ok ar ekkk...aku tgh excited sgt neh nak balik...cauuuuu....

4 comments:

dee said...

mmg la tak nampak mate baru bangun tido...tp, tang lain mmg nmpk sgt gaya baru bangunnnnnn tido...btul tak???

HIDAYAH HALIM said...

tang mane? tang mane? aku pastikan sme perfect...hahahah... choiiiii....

dee said...

tak mau la cakap...lgpun, aku dh mintak maaf sempena raye nie..huhuhu..

HIDAYAH HALIM said...

cettt...