Saturday, September 26, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Bosan nieeeeee....

Dila, Mie & Dzakwan
(First raya @ Taiping)


Ari neh 3 hambe Allah neh nak balik KL dari Loqstaq....aku tak sabo nak tunggu dorang sampai...yg beso tu aku tak kesah sgt coz da slalu sgt gado ngan dorang...yang penting yg kecik tuuuu....hikhikhikhik....sejak dzakwan da banyak keletah skang neh....bile jauh ngan dia slalu teringat jek then mesti aku belek video dia dalam henset aku neh haaaaa.....

Sementare tunggu dorang sampai....mane aku nak gi ehhh....?? bosan giler nehhh....yang penting sat lagi kene kuar gi cucok duittttt....gi isik minyak keteee....kene isik angin tayarrr....sok da nak balik Kuantan....sok balik sane petang2 sket ar....

Erkkk...tetibe teringat lak kaen baju aku melambak nak kene basoh...k arrr....untuk mengisik kebosanan yang melampau neh....baek aku gi sental kaen baju tuhhh...kang tak sempat kering balik Kuantan beselayut plak aku gantong dalam kete....ade sape2 yang nak tolong aku cuci baju...?? jom...huhuhuhu...cauuuu

0 comments: