Saturday, September 26, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Makna Cinta dari Nama Aku...

Aku neh sebenanye tgh dok layan fesbuk...tetibe aku tnampak link Makna Cinta Dari Namamu.... disebabkan da lame tak men quiz bodo2 dalam fesbuk neh...aku pon click la kat link tu....dan hasilnyeeeeeeeeeeeeeeeee....
  • H - Setia kepada yang satu (ade satu da cukop...)
  • I - Manis dan romantis (manis? romantis kerrrrrrrr?)
  • D - Kekasih yang terbaik pernah dimiliki oleh sesiapun (tak leh blah nye statement...terbaek la sangatttttttttttttt....hohoho..)
  • A - Seorang yang gila-gila (tapi bukan gila)
  • Y - Disukai oleh sesiapa saja (i dont think so...)
  • A - Seorang yang gila-gila (ngan kengkawan aku leh ar aku gile2 nak mampos...tapi sebenanye aku neh pemalu orangnyeeeeeeeee....huahuahuahua)
  • H - Setia kepada yang satu (klau da 2 kali kuar statement neh...kompem aku mmg SETIA...hehehe...)

4 comments:

dee said...

dah name ko ade dua H dh tentu la kuar statement yg same jer...tp, ape2 pon, aku stuju la ngn statement tu..(mengikut pengamatan aku lar)..

HIDAYAH HALIM said...

hahahah...welllll..u know meee...

NORAIN RAMLI / MEM AIEN said...

pengamatan dee beno belaka la tuh...dari pengamatan beta pulok...jap jap...beta rabun laaa hoho...

HIDAYAH HALIM said...

hamboi ibu nehhhhhhhhhhhh... heheheh...