Tuesday, August 18, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Ni la dia manusia...CONCERN SANGAT pasai orang len...

Pagi neh ade cerite smpai kat tlinge aku...cite pasai aku ngan boypren aku...yg aku pelik nape la leh timbul isu2 yg secobet pon tak btol....cite2 tu sme bagi aku klako yg bleh membuatkan aku nak gelak tguling-guling...aku rase tak payah la kot aku bagi tau ape isu2 tu...coz mende tu bukan memalukan aku tapi memalukan orang yg bawak cite2 tak munasabah neh...ye lew...mungkin jugak orang2 neh bace blog aku kannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.....
Ape2 pon aku sgt kagom ngan manusia yg pandai create cite aku neh menjadik cerite yg sgt menarik plus klako....aku rase leh wat filem....ermm....tu la kan....bile kite neh tak amek port pasai orang....orang len plak sebok2 amek port pasai kite....tu da mmg lumrah idop...tapi klau cite tu btol tak peeeeeeeeeee....ni tak....bile cite tu tak btol....mende tu leh jadik FITNAH....korang tau kan ape hukumnye memfitnahhhhhhhhhhh...?? klau tak tau...korang gi jumpe ustaz yg ade dalam kolej neh...tanye ngan dia....
Pesanan untuk mereka (tukang kate): Aku ngan boypren aku neh bukan jenis suke kemane jek nak bdua okehhhhh....klau cam tu pon korang nak wat cite ke? klau aku thegeh-hegeh bkepit bdua kompem punye korang ngate kannn....so kesimpulan nye....tak kire la orang wat mende positif ke...mende negatif ke....korang tu mmg suke ngate orang....da tak de keje sgt kerrrrrrrrrrr.....

14 comments:

dee said...

huhuhu...kdg2..org create isu or citer baru..coz nak tarik perhatian org lain spya dgr citer dia...poyo je,kannnn....
kesimpulannya..persetankan cerita2 yg kurang enak itu..huahuahua..

MiMieku said...

persetankan je...like i said, dun care wat people says k...but, who cares if u dun cares...uikss,apa yg aku ngarut neh????

MiMieku said...

semoga cik dayah terus tabah meniti hari2 yg mendatang..semoga semuanya berjalan dgn lancar...may Allah bless u...

GEODAIA said...

Bile kite persetankan tu yg jadik cite maken menarik tu...hehehehe.. takpe la kan...di kesempatan ini.. aku wat entry neh supaye dorang sedo kediri...tapi klau tak sedo jugak...lantok ar korang...

klau kene batang idong sendirik.. bawak2 la insap yeeeeeee...

dee said...

to mimie..coz everyone wants to feel like sumone cares and everyone wants to know that they're not alone...hehehehe

to dayah..semoga semuanya berjalan lancar..(pnjam ayat mimie jap)

GEODAIA said...

Insyaallah...

ieda said...

saboor jer lah dikkk .. ermm itulah warna nya kerja disini .. ermm bahaya kann .. kita bukak mulut salah .. tutup mulut crate citer lain lakk

hermm entah per2 .. akak rasalah kan semua tmpt kerja sama jerk .. cuma bezanya etitued seseorang jerk .. hehhe

anyway akak pun pernah rasa apa yg dayah rasa tau

GEODAIA said...

tak pe la kak...maybe dorang rase bahagia dok bawak2 cite kan..kan..kan...yang pentingggg... kite enjoyyyyyyyyy....!!

dee said...

yupp..enjoy your meal!!!heheehehee..

@zura said...

dayah comel... sabo yerk! Ntah2 org tu minat ke boipren ko(kalu pompuan)... tp kzura selalu ingatkan pada adik2... berhati2 dgn org sekeliling kite... x perlu pegi audition utk berlakon... org2 keliling kite ni mmg pandai berlakon.. so juz beware dik...

GEODAIA said...

ayoyoyoyo...pe2 pon i'm da most die hard fan of bullet...heheheh..
go bullet...go bullet...!!

okeh kak zura...i will alwez remember ur advice...tq..tq..lagi 1 kan...kolej tak de ke nak wat teater baru..boleh tarik dorang yg ade bakat 'blakon' neh...

MiMieku said...

to Dee: do i care??hahaha..but sumtimes,pretending will make sum people happy..coz pretending is actually a way to run away from any probs..

to Dayah: keje mana2 pun mmg mcm tuh..sbb org byk berpura-pura..like i said,berpura-pura adalah jalan utk melarikan diri dr masalah oleh sesetengah org...(kdg2 aku pun mcm tuh..hehe)...

GEODAIA said...

bagos kalu bpure-pure tapi tak kaco orang...ni tak abes tepi kaen orang nak jage...da cam jadik salah satu pkejaan dorang...hihi.. klau keje tu dibayar gaji beh gak..aku pon nak wat...hahahah

mia.the.daisy said...

heheh..
xpe miss.
sabor jela ye.
org2 sekeliling mmg cenggitu.
sebuk sgt nk msk celah2 kaen kite ne haaa..
kalo bleh nk tau ape kite wat sume.
hehehe..
pape pon,relex sudaaa..
:)