Monday, June 8, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

YM cam bengong....(mari membina ayat)

Aku nengok status message kat ym mimie berbunyik cam neh "ari neh ari meluahkan perasaan sedunia"....so aku ngan gatai tangan menyape makhluk bername mimie neh....klau aku tak wat kesimpulan...mampos sampai sok aku kene layan dia bina ayat....

slipejepun: tapi aku takde mende ar nak luah
atasnama cinta: haha
atasnama cinta: lotih den
atasnama cinta: sorg2 meluahkan perasaan
atasnama cinta: hahaha
slipejepun: oooo...ko yg jadik konseler ke...
slipejepun: aku ingat ko yg dok meluahkan perasaan
slipejepun: hahahah
slipejepun: biase laaa...idop tak selalunye indah
atasnama cinta: poyo
atasnama cinta: tau xpe
atasnama cinta: tp indahnya hidup itu
slipejepun: lebih indah kenangan terindah
slipejepun: nak lebih indah...gi dok pandan indah
atasnama cinta: yg indah itu hanyalah sementara
slipejepun: takdir yg menentukan segalenye
atasnama cinta: program mengindahkan skolah
atasnama cinta: perlu diadakan utk melahirkan pelajar yg berbudi pd tanah
atasnama cinta: hahahaha
slipejepun: keindahan menjamin kesihatan hidop
atasnama cinta: begitu indah alam ciptaan Tuhan
slipejepun: Tuhan itu maha adil lagi maha penyayang
atasnama cinta: penyayang perlu ada dlm setiap ibu bapa
slipejepun: Kerane ia membantu perkembangan positif anak2
atasnama cinta: anak2 perlu dididik sejak kecil agar menghormati org tua
slipejepun: Bukan sahaja menghormati org tua...tetapi juga orang yg tak berape tua...
slipejepun: Kesimpulannye...jagelah gigi anda
atasnama cinta: alaa..apa guna gigi cantik,kalau mkn smbal petai bau busuk..mcm ida
slipejepun: hahahahahah...aku bilang sama ida
atasnama cinta: mcm ida masak lah weh
atasnama cinta: aku tak abes ayat lg
atasnama cinta: huhu
slipejepun: kahkahkahkah...

16 comments:

Syurgaku-Indah said...

siap korang...aku sekeh sampai botak nt...kutuk aku secara terbuka erk...ada ubi ada batas (ada lagi ker org tanam ubi?) huargh huargh

HIDAYAH HALIM said...

hahahahah...meh ar sekeh aku...carik aku kat kuantan neh... kompem sesat...wekkk...

HIDAYAH HALIM said...

mimie dok dekat ngan ko tu kannn... ko gi sekeh dia dulu...gi cepat...

Syurgaku-Indah said...

ooo bangga betul jd org kontan tu..ada aku heran ker setakat kontan tu pn nk sesat...besar de'lawin jerk...heheheheh

HIDAYAH HALIM said...

elehhhh...klau terer sgt...datang umah aku kat kuantan neh sendirik...jgn tepon aku...

Syurgaku-Indah said...
This comment has been removed by the author.
Syurgaku-Indah said...

okay...aku tepon jer la si deesah atau pun bullet train ko tuh..heran sgt nk tepon ko tu..wat abis kredit aku jerk..wekkkk

HIDAYAH HALIM said...

tak peeeee...nanti aku cakap kat deesah...jgn layan klau ko tepon...hahahahah...

Syurgaku-Indah said...

deesah tu sekali aku sekeh jer..mesti angkat tepon aku...huargh huargh

Mimieku said...

ape kes sorg nih?aku cool je..ida lak nk terasa..mmg dah petai tuh bau busuk..hahahaha

HIDAYAH HALIM said...

tau tak pe kannn...kuar toilet mengaum bau petai...

Syurgaku-Indah said...

aum aum aum........

dee said...

oit...ida lawin...apsal tetibe nak kaitkan aku ngn mslh ko, dayah n mimie??ske2 nak sekeh aku...

~ Ija ~ said...

korang nih..takde tempat laen ke nak bertekak? stress aku.. (pelik gak kan nape aku yg stress..)

Syurgaku-Indah said...

ala ko nie deesah...aku gurau jer (takutnyer deesah ngamuk aum aum aum) huargh huargh huargh

HIDAYAH HALIM said...

Ija...neh baru dalam blog...klau kat umah dulu...biasenye kitorang btumbok tau...