Monday, June 15, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Weekend yg pening....

Nape pening? aku ngan dee berade dalam kebuntuan memikirkan nak gi mane smalam... Al-maklum je la...da tak tau nak gi mane da kat kuantan neh...nak dok umah bosan...kompem tido je lew keje kitorang...

So..pas zohor kitorang kuar gi EC Mall....shopping sket....pusing pusing pusing cam ong gile tak de arah tuju...pastu gi makan eskrem kat TC...cam kat tempat len tak de eskrem kan...? Pastu gi mini zoo lak...gi jumpe member dee...hahahah....kat bawah neh aku letak pic member2 dee...
Kami besame Burung Botak (ade masalah keguguran bulu)
Ni la member baek dee....sgt teruje bile nampak dee sampai....hahahahah
Tak kan ni pon aku nak bagitau mende kannn....tgk pon da tau...ia bukan seekor kambeng
Sebelom jadik lecturer kepade manusia....dee neh lecturer kepade minatang2 kat zoo neh...
harap maklum...

8 comments:

dee said...

aku sekeh hang kat umah nnti...
dia yg teruja gler amik gambar ngn monyet2..apsal tak letak gmbr ko peluk monyet tu??

GEODAIA said...

ngehngehngeh...wek..wek...wek...

Eja said...

eh gmbo kwn dee bergaya kt pagar tuh cm gmbo dee masa sukaneka ari tuh kn. acu tgk betul2...saling x tumpah, eh tertumpah2 samanya...

dee said...

amboi2 cik jaa...bukan main baiknye komen...takpe2..ade lori ade bas...sambung sndri pantun ni..

GEODAIA said...

hahahah...btol la cik jaaaa...baru saye pasan...bagos la cik ja neh...alert...

dee said...

ade aku herannnn??? (pinjam jap ayat ko ida)

Ieda said...

ahaks..cian ko dee..mesti dh lama memendam rindu kat kengkawan ko tue..hahahahha aku sama sekali tidak membenarkan ko guna trademark aku....yang nie aku heran!

dee said...

blah la budak lawin..hahahhaa...