Friday, June 26, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Sape yang tertinggal mende nehh..??

Perhatian...!! Perhatian....!! sape yang tetinggal mende neh kat tempat aku....? sebenanye aku tau sape yg tinggal tapi saje je nak nengok org tu alert ke dok...huhuhuhu....aku jugak dengan sengajenye amek gambo neh cenggini...tak mo kasik nampak name....rubber stamp neh kepunyaan bos org yg ttinggal mende alah neh...dalam tempoh 24 jam klau tak datang amek kat tempat aku...nanti aku report kat bos ko.....hahahahah....(jahat kan aku....)

7 comments:

dee said...

....(jahat kan aku....)
memang jahat ponnn...huhuhu.. (aku juz jwb soklan ko je, ok)

@zura said...

Oii dayah.. x kan gambo cop stamp pad pon ko nk masuk dlm blog.. ni sah2 x de idea nk update... kah kah kah..

GEODAIA said...

hahahahah...tau tak pe...neh jadik bahan pon ok laaaaa...

Pian`z said...

kau memang cari gaduh betol ngan bos aku...jgn nyesal klu tempat kau takde network ....hahahaha

GEODAIA said...

alooooooo...jgn ar cam tuuuu...nnti tak pasal2 kene bli broadband lak..mahal arrrr... ampun...ampun...!!

imansaifuddin said...

2 cam cop kak zira(my bos) jek?cmne leh terbang nun jauh disane?

GEODAIA said...

haaaa...ko nak tau camne leh ade kat tempat aku erkk...? ko tanye kat A.K.E.M...hikksss