Tuesday, June 23, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Dapat hs baruuuuuuuuu....!!!

Henset aku kan jatoh dalam lobang jamban kan...kan...kan...makaaaaaaa....bile aku balik KL aku pon cite la kat mak aku sambil nangeh2...biase la akuuuu....cepat sedihhhhhh...atas belas kasihan mak aku...mak offer kat aku untuk beli baru....tapi bukan ar free....aku kene bayar balik ansur2 tiap bulan...pastu ade syarat....syaratnye...aku tak bleh bli hs yg rege lebih dari 600 hengget....mak cakap nanti aku masukkan lagi dalam lobang jamban....hikkksss....ala...tak kesah...600 pon 600 la...janji ade camera...3G & ape kejadah sme tu la....(tak padan ngan sengkek aku neh pon)....
Duit tu berpindah je kat tangan aku....bdesup aku drive gi low yatt....tak saboooo....tak yah la aku bgtau hs pe yg aku bli...secret...huhuhuhu....mase aku gi bli abah tak de kat umah gi kursus....bile aku balik aku tak brani nak tunjuk2 kat abah henset baru aku tuhh...nanti kene bebel...tapi mmg abah da tau yg mak kasik duit kat aku....
Malam tu sebelum tido...(ni mak la yg cakap kat aku)
Abah: Dayah tu da bli la tu henset baru?
Mak: Dah...Ton da bagi duit kat dia siang tadi
Abah: Ha...nanti cakap kat dia buang lagi dalam lobang jamban tu....
Mak: (cume mampu gelak je la...)
Time kaseh ye mak...abah...dayah tak kesah kene marah coz da mmg salah dayah....marah2 pon mak abah tetap bagi ape yg anak2 nak...lebiu...muahhhhhh....

11 comments:

dee said...

barang yg lepas jangan dikenang...

GEODAIA said...

yg ko ske sgt wat ayat neh ngan aku apsal..?

Ieda said...

heheheh jgn bagi dayah marah.nt dia tukar warna ijau....huhuheuhuehe

GEODAIA said...

haaaaaaaa...tau tak pe...

dee said...

barang yg lepas jangan dikenang...
dh dpt yg baru...yg lepas jd kenangan..hahahaha...

GEODAIA said...

ko memangggggggggggggg....saje je kannnnn....

Mc Zue said...

barang yg lepas jangan dikenang...
dh dpt yg baru...yg lepas jd kenangan.... 100% setuju dee...

GEODAIA said...

hamboi cik zu...suka bangat kamu yaaaa...patotnye smalam anjeng tu keja cik zu...hahahahah

dee said...

hahahahaa...pdn muka ko coz cik zu stuju je ngn aku..huhuhu...

hisyamrahman said...

yeyeyeye....lepas nie lubong tandas akan dapat handset baru lagik...hahahahaha

GEODAIA said...

arrrrggghhhhh...tidakkkkk...!! jgn en syammm...masin mulot tu nanti saye tuntut hs baru kat en syam lak kang....hahahahah...