Thursday, May 28, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Kite enjoooooyyyyyyyy....!!!

Aku (key itam): agak2 dorang kasar ngan kite....kite bahan jek kaki dorang k....
Zah (kanan aku): ok...aku tak de hal...aku suke bahan kaki orang neh....
CK (kiri aku): klau aku rembat bola kat perot tak pe ke?
Aku: ko wat je ape yg ko suke...aku tak de hal....
Suria (depan aku): eee...korang neh jgn la ganas sgt...aku takot...
Aku: Suria...ko jgn takot...klau ko takot...kitorang pon takot....grrrrr....

Haaaa...hulur punggong korang yg montok2 tu....aku nak rembat neh....
Dengan kuase kilat akan merembat muuuuuuuuu....!!!


Ya ampuunnnnn....yg abg (merah) tu pon...beralah ngan adek tu....ksian dia...


Serangggggggggggggg.....!!


Hamboi geng2 neh suke sgt...pas neh korang plak men futsal ngan netball ekk...
Bia aku plak menggelakkan korang kat tepi tu....huahuahuahuah....


Geng akak2 UPM yg ganas lagi meletopzzzz....


Cube teke sape neh....?
Semangat gile ngan towel liverpool tu...wekkkkk....boooo....lubok...lubok...!!

6 comments:

NORAIN RAMLI / MEM AIEN said...

towel liverpool??...wekk...booo (eh terikot ko lah dayah)

HIDAYAH HALIM said...

hikhikhikhik...

dee said...

ntah sapa2 ntah yg bertowel liverpool tu...wat eva ponnn..liverpool sokmo..hahahaha..

Neezjoey said...

ihik.. thanks for including my pic in ur blog. walaupun tak nampak muka, nampak belakang je. hahaha

~ Ija ~ said...

futsal?? x abesh2 dari time blaja sampai da keja..ko nnt da jadik mak orang tgh buyut2 say NO tu Futsal tau..

My new blog: www.zouliza.blogspot.com

Alfian Ali said...

hehehee...lubok bangau