Thursday, May 28, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Elehhhh...

Malam tadi aku ngan abg peluru gi bantai tgk 2 movie....kol 9.30pm tgk Night at the Museum 2...kol 11.55pm tgk Terminator Salvation lak...sampai ngantok2 aku tgk Terminator tu...aje gilerrrr...tak penah aku wat layan 2 movie straight cenggitu....
Aku hengat balik umah nak la tgk Barca vs MU....tapi haruman yg kuar dari bantal busuk aku membuatkan aku terase ingin melayang mengimpikan mimpi2 indah...laluuuu....mateku maken ttutup dan tros ttutup sampai la alarm hs aku bebunyi menandekan aku kene bgn mandi untuk pegi berbakti kepade kolej....(bongok je ayat...)
hamboiiiiii...mase dalam kete otw gi opis pagi neh...bukan men kak ina & dee menggelakkan aku kannnn....mentang2 ar Barca menang....elehhhhhh....ade aku kesahhhh...???!! Aku maleh nak komen ape2 okehhh...bosannnn...asek cite pasai bola jekkkkkk....ape yg penting skang neh pale aku da melayang kat umah Ampang....tak sabo nak tunggu sok....tepat kol 3.30pm sok aku nak tros punch out....tak mo buang mase....nak tros cauuu...

2 comments:

~ Ija ~ said...

woii.. ko nak balik kl ek.. ko balik bape lame nih??

HIDAYAH HALIM said...

Aku balik seminggu...nak lepak umah puas2...nape beb? ade plan?
pe2 roger je aku...