Saturday, May 30, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Aku pon ade keje nak wat laaaaaaa....!!!

29 Mei 2009 (Jumaat)

Ari neh aku blah balik KL dalam keadaan yg bengang giler okehhhhh....yg wat aku marah yg amat sgt dengan sorang hambe Allah neh....dia mengarahkan aku cam aku neh kuli batak....padahal tu bukan keje aku....if aku tak de mende nak wat....aku tak kesah nak wat tapi aku pon ade keje len nak settle & submit b4 aku coti-coti mesia neh....If aku wat dialog antare aku ngan dia dalam entry neh...mesti korang pon bengang if korang letak diri korang kat tempat aku...
Pastu tanye kat aku b'talu-talu keje ape yg aku wat....aku tau ar ape yg aku wat....tu keje aku....asal aku tak nyusahkan orang len....yg wat aku bengang nak meletopz tu coz dia kuarkan ptanyaan s'olah-olah aku neh tak leh diharap wat keje....arrrhhh....tak kuase aku nak menjawab soklan stupid tu...spatotnye aku yg tanye soklan tu kat dia....eleh...bukan aku tak perasan care dia bekeje....ye laaaa....aku neh sape nak mengomplen kannnn.....
Dah la mengarah orang ikot dan jekkkk...susah ar keje ngan orang yg pade aku tak bape nak paham scope keje neh....tak pe...tak pe...selagi aku leh senyum aku senyum...

2 comments:

dee said...

sabar ye cik dayahhh...aku pahammmm...

NORAIN RAMLI / MEM AIEN said...

wuuu pemerintahan kuku rimau laa hehe...sabar2 cikgu dayah...karang molotop...