Wednesday, April 15, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Yeyeyeye...Settle 1 keje...!!

Yahoooo....at last...settle gak keje2 ngire carrymarks students aku neh....and cam biase... without wasting time...aku pon tros menampal markah2 students kat partition aku....

Pagi2 bute lagik students da ade yang krumun cam semut kat tempat aku....ade yg suke coz dapat carrymarks tinggi....ade yg sedih tgk carrymarks rendah....ade gak yang still tak puas ati even carrymarks tu da ok da sebenanyee....biase laaaa...tu la tabiat students.....

Yg paling aku geram bile bdepan ngan student yang tak puas ati bile tgk carrymarks rendah padahal dia mmg tak perform pon dalam quiz & test....da la tak perform...datang claz pon malas pastu nak tunjuk rase tak puas ati....klau ko tu jenis rajen datang claz...leh la gak aku nak tolong2 sket...ni tak....tak de langsung yang positif yang aku leh nampak....

Marah cam ne pon aku ngan students neh....aku slalu doakan dorang lulus cemerlang....hope 1 day dorang neh jadik insan yang bergune kepade kluarga...agama...bangsa...& negara... cheewwaahhh....

0 comments: