Friday, April 17, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Berite Hari Ini...17 April 2009

Aku sebenanye tak tau nak wat title pe for entry neh....so...aku tibai je lew....Pas breakfast aku dok kat tempat aku nak settlekan keje untuk proposal defense sok....huh...kecut nye prot aku.... Kalau kene hentam sket2 tak pe lagik....wat kene hentam kaw kaw....mampos nak kene jawab... Arrggghhhh....tolong....tolong....!!!! Sampai t'mimpi2 aku smalam gare2 tlalu memikir mende alah neh....
Baru je nak start wat keje....ade plak yang memanggil soh tgk2 kaen pasang....da name pon pompuan kan...ne leh lepaskan pluang even untuk tgk2....kunun nak tgk tapi ade yang dok ngapi-ngapi aku...."dayah...amek la kaen kaler merah tu...sesuai ngan ko...."....Aku neh satu ketike dulu mmg anti ngan kaler merah....nak tau pasai pa? Aku neh kulit da tak bape nak cerah...pastu dulu asek dok bsukan tgh2 panas....bukan kate itam je....kulit aku neh rentung...abah aku slalu panggil aku KOGILAVANI....abah aku neh mmg kerek sket.... disebabkan aku neh cam KOGILAVANI tu aku sboleh-boleh elak pakai kaler merah nanti lagik la nampak cam KOGILAVANI kann....
Tapi mmg aku bkenan tgk kaen kaler merah tu....ermm...kang klau tak amek mau t'mimpi2 lak...ish....tak leh jadik neh....kene amek gak....ari neh aku balik KL nak bawak skali kaen tu nak tunjuk kat abah....heeee....if dia cakap tak sesuai gak ngan aku....aku kasik kat mak je la senang... Tapi mesti dia cakap ok punye la...
Mmg abah dari dlu jadik bahan rujukan aku untuk pilih kaler....tak kesah la...baju ke...tak pon ape2 barang ke...coz abah neh orang seni...dia tau sket tentang kesesuaian kaler....tu pasal klau aku tak sempat nak bli kaen untuk baju raye dulu....aku prefer abah yang tolong blikan...hee...

0 comments: