Saturday, April 18, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Yeeebbbaaaaaaaaaa....!!!

Dari semalam lagik aku rase lesu satu badan...masuk meeting pon aku tak bape nak fokes coz pale tgh serabot...nak drive balik KL pon mmg da tak daye....pas tol gombak baru la aku drive...
Sampai je umah....makan...mandi....lepak dalam bilik ngadap slides kunun2 nak practice for proposal defense sok...tapi ngantok nye pasal aku tido ngan paper ditekopkan atas muke & lampu tpasang sampai pagi....
18 April 2009 (Sabtu)
Ari neh kene grak gi shah alam awal coz dee nye session kol 9.30 am...aku nye lak 10.30 am...nak kate aku tdo lambat malam tadi...tak jugak...tapi mate aku neh punye la berat mase drive....sampai tiap kali benti kat traffic light aku sempat lelap jap....naseb la lelap jap...wat lelap tros mau kene sodok ngan kete blakang...hikss....
Pagi neh tak de selere langsung nak breakfast....sampai je fakulti tros gi check sape yang jadik panel aku....huh...tgk2 je name2 panel aku rase lege coz aku tak kene ngan Prof @ Dr...tapi aku tak tau gak naseb aku kat dalam bilik tu nanti...ntah2 panel2 aku tu lagik trok dari Prof @ Dr ke...ishh... aku nye la nervous rase cam nak demam...cam2 aku pikir....aku takot tak leh jawab bile kene hentam nanti....aku takot proposal aku kene reject....mau meraung aku klau kene reject...pnat gile babun nak wat....
Tik..tak...tik...tak...mase tros blalu...kol 10.30 am name aku dipanggil masuk bilik 506...alamak... time tu la nak tkucil...tapi aku cube rilekkss...masuk bilik tu dengan senyuman yang aku tak pasti manis ke tak...heheh...
11.20 am... Yahoooooooooooooooooo!!! Sme slamattttttttttttttttttttt!!! Aku kuar bilik keramat tu ngan gelojoh skali...coz even bilik tu ber'air-cond' tapi peluh aku meleleh-leleh sampai nak banjir bilik tu (jgn korang pcaye lak)...elok menapak kuar je....dan dan kering peluh aku...huhu...
Thanks God...coz aku tak dihentam trok...& aku leh counter soklan2 panel ngan tenang even may be ade jawapan aku yang tak bape kukuh....the panels byk bagi aku guide & advice.... Thank u...thank u...thank u...

0 comments: