Sunday, April 12, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Dee teruje tgk toll gate boy...

11 April 2009
Ari neh aku blah dari Kuantan balik KL lambat sket....ingat nak balik cam biase kol 3.30 tapi nak settlekan assignment dulu...coz aku da tak mo pkiaq assignment yang satu tu bile sampai KL nanti...sampai umah nak wat assignment yang len plak...disebabkan aku ngan D tlalu tekun menyiapkan assignment..."Kekasih Gelap" D sampai naek saiko tgk kitorang...kikikiki...coz dia pon tgh dok nyiapkan assignment gak...mesti korang t'tanye2 sape "Kekasih Gelap" D tu kan? Arrghh...tak yah tau...wat je keje korang....huhuhuhu...
Aku cume drive sampai RnR Gambang jekk...pas melantak sebab tlalu kbulor gare2 wat assignment bagai nak giler....aku pon mule ar jadik maleh nak drive....so D plak ar take over tugas aku tuh....
Sampai kat Tol Bentong....cam biase duit da disediekan cukop2 3 hengget....yang aku nak tgelak ngan minah sorang neh....pas bayar duit kat mamat tol tu...dia bleh tggu jek kat situ...nak tau sebab pe? dia teruje nak tgk muke mamat kat dalam kotak tu yang kunun2 cam ensem bagi dia ar kan....huhuhuhu....sampai aku sound "Woi...ko tunggu mende..?!"....baru ar dia cam tsedar dari lamunan....kahkahkahkah....aku tak penah tgk dia wat pangai cenggitu....ye la...minah neh mmg susah sket ngan bab2 jatoh cinte ke...jatoh hati ke....jatoh tingkat 14 ke....ape ke....
Tapi tak kesah ar kan...dia nak teruje pon ngan mamat tu....dia pon single & available....ade orang minat...dia plak nak elak2....hishhh....dee...dee....

3 comments:

dee said...

kuang ajo tol kamu ni..bukan main lg citer baik punye siap ngn kekasih gelap..takpe2...aku bkn teruja...tp menggelabah la..aku ingtkan aku bg kad..rupenye duit dh bg daaaa...ensem ke budak tu??ko lebih tau kot...hehehehee...

Eja said...

Kekasih gelap D?

GEODAIA said...

hikhikhikhik....no komen...