Monday, April 27, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Stress vs Karoke

25 April 2009
Ari neh last claz kitorang for this sem....suke tu mmg ar suke...coz pas neh cuti 2 bulan tuhhh.... tapiiiiiiii...yg tak bestnye ari neh....grup aku & grup len ade presentation di mane kaw2 punye Dr. Laila hentam sampai kitorang tak leh nak cakap mende dah....speechless org kate....pas present aku kuar bilik seminar tu gi makan angin kat luar jap....pas kene sembur nafas aku tak bape nak bjalan lancar...heheheh....

Rase cam da agak lame aku tak gi meng'enjoy'....so pas claz aku & the gang gi karoke kat Klang Parade...kitorang gi berlime....dee yang tak biase masuk karoke pon aku hangkot skali...ye la...nanti aku nak balik nek ape....? da la naek kete dia....hikss...


Daf...aku...& dee...dee tak nyanyi satu lagu pon...coz dia cakap klau dia nyanyi takot sedap sgt...
dia cume dok nyanyi dalam ati....huh...
Daf & ayu....ayu si minah ronggeng....asal lagu rancak jek....bjoget cam nak runtuh klang parade tuh...

Hee...ade jek gambo si daf neh....tau ar lu nye camera.....neh daf & anem....si anem neh da branak 2 da pon...kawen mude....tapi bab2 enjoy kalah kitorang yang bujang neh....time degree dulu even tgh dok bawak prot pon leh layan karoke....naseb ar laki ko tu sporting anem.....hee....

0 comments: