Monday, April 27, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Lalalalalalala.... (no idea...!!)

26 April 2009 (Ahad)
Ari neh btolak balik Kuantan awal sket...kol 8 lebeh aku da grak coz kol 2:15 pm dee kene jage exam....pas tol gombak ade la dalam 5 km kot...aku kene tahan ngan JPJ....aku bukak tingkap then mamat JPJ neh mintak lesen & ic aku....aku kasik je lew...sambil tu dok mmikir ape yang tak kene....? Belt aku pakai....kete complete....road tax tak de masalah....tapi mamat tu dok check ape kejadah ntah kat kete dee tu....tetibe plak nak ptikaikan tinted kat cermin depan....pas aku mengeluarkan sedikit hujah...(chewahh...blagak pandai sket), mamat tu dok pusing2 satu kete.... ic ngan lesen aku dia bawak gi kat meje dia....erkk...apahal neh...tak kan nak saman aku kot...tak lame pastu dia datang kat kete kasik harte aku tu balik....then aku tanye ar....ape salah aku...dia juz cakap "tak de pa pe...saje je..."....hek eleh....aku jotos pale tu kang....buang mase aku jekk....
Sampai umah aku tros tbongkang...zzzzzz....kol 5 ade training futsal lak....tapi aku tak men pon ari neh...agak penat ari neh....aku stakat nengok2 & jerit2 je tepi court tu....ahakss....
Pas maghrib aku kuar ngan coach gi tgk wayang...fast & furious...huiisshhhh...best gile cite tu...even bagi sesetengtah org cite tu da basik....ye la...aku baru nak tgk kan....almaklum je la...aku neh bz woman....kikikiki....Coach aku neh pon dok bz skang neh ngan bola...makan bola...tido bola...minum bola...bola bola api....bebola ikan...smentare ade mase neh beh baek gi buang duit sket.....da gaji la katekannnn.....

0 comments: