Wednesday, April 29, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

I miss my mom...

Me & my mum
(Do i look like my mum?? huhuh..)
Ketike aku wat entry neh...aku sebenanye tgh rindu giler ngan mak aku....aku pon tak tau nape tetibe perasaan tu datang...padahal tiap2 minggu aku jumpe mak aku....ermmm...may be sebab skang neh aku da jarang gi bjoli ngan mak aku kot...even aku balik tiap minggu tapi aku sokmo bz...
Hari Ibu nanti aku nak kasik pe ek kat mak...?? Tiket penerbangan ke Australia?? (gile pe aku neh...blanje sendirik pon tak bape cukop) Kasik kete...?? (Nak bli kete sendirik pon tak lepas...mak aku bukan reti drive pon...hehehe...) Kain pasang...?? (da penah bagi da...) Tudung...?? (Baru minggu lepas aku kasik tudung...) Set pinggan mangkok...?? (da melambak da kat umah tu..) Lanje makan..?? (Da biase sgt...)
Ermm...Bincang ngan dila & topek ar nak kasik pe...pening aku memikir....

0 comments: