Monday, March 16, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Kronologi Hari Sebelum & Hari Pernikahan Shat @ Jitra

12/3/2009 (Khamis) - 8:00 malam
Aku ngan Anum btolak dari Terminal Makmur....huh...saket giler badan aku neh...mau tak nye 10 jam dalam bas...

13/3/2009 (Jumaat)
Sampai Terminal Shahab Perdana Loqstaq dalam kol 6.30 pagi tak silap aku...tggu dalam 15 minit Shat sampai...tros balik umah dia kat Bandar Darulaman...pas rehat2 @ breakfast kitorang kuar gi bandar Loqstaq nak bli barang...

Dalam kol 2 kitorang sme gi Coco D' Spa kat area umah dia gak...dia nak gi menghilangkan segale daki kat badan...hehehehe...so tak kan ar kitorang nak tcongok je tunggu dia kan...kitorang pon amek ar kesempatan wat facial & manicure padicure...murah giler wat kat situ...kat tempat len lum tentu lagi murah cam kat situ...

Pas menghabiskan duit kat spa tu...kitorang cau cin cau ar coz malam nak berinai plak....otw balik singgah ar jap nak cucok duit...heh...mmg bongok tol ar....aku nye kad cimb kene telan...nak dkat sengah jam tunggu klau2 machine tu ok...tapi hampehh...tak kan nak tunggu kad tu kuar... so aku tpakse ar call customer service soh block all transaction...mmg ar orang tak tau pin code aku...tapi zaman skang ramai manusia yang tlebih pandai....risau gak aku...maka tiade la duit aku pade ketike itu...naseb ar shat kasik aku pinjam dulu duit dia...

Bagi menghilangkan rase gundah gulana coz da tak de duit dalam tangan....kitorang pon dok ar dalam bilik men tangkap2 gamba...aku rilekss lagi...yang dok risau lebih2 sgt si shat tu...cam ar kad dia yang kene telan....heheheh...biase ar...dia mmg member aku yang tlalu mengambil berat...

14/3/2009 (Sabtu)

Kene bgn awal coz nak tman Shat gi amek baju nikah dia pastu nak gi makeup lagik...dia tak mo makeup kat umah coz nanti serabot orang dok kuar masuk bilik...kat kdai mak andam tu aman sket...yang si anum dok sebok amek gambar shat sebelum & selepas makeup....


Pas asar majlis nikah pon mule....Abah Shat, Pakcik Shafie yang menikahkan Mat (husband Shat) dengan anaknyeeeeeee....Majlis berjalan lancar & minah sekor neh aku tgk tak nangis pon...bukan men suke lagikk....tapi aku & anum tau ape yang ade dalam ati dia tu....dia control baek punyeeeee....Pic nikah dia nanti aku upload dalam entry len...

Kol 7.20 pm Shat & adek dia, Ed anta kitorang gi tminal coz bas kitorang kol 8.00...sedih ar coz tak dapat tunggu sampai kenduri esoknye....aku ngan anum kene balik atas urusan keje....tapi tak pe..kenduri kat Gombak nanti kitorang gi jugak....

15/3/2009 (Ahad)
Elok2 azan subuh bkumandang aku sampai umah...Akem (bf Anum) amek kitorang & tros anta aku balik...then dorang tros btolak balik Seremban...Pas solat suboh...aku tros booommmmm.... zzzzzzzzzzzz....

0 comments: