Wednesday, March 18, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

5....Aku?

5 yang positif tentang aku...
1. Happy go lucky...suke gelak...kahkahkahkah...
2. Amat mementingkan kasih sayang...chewahhh
3. Cepat memaafkan...klau marah cepat cooolllll...
4. Mudah tertarik dengan sesuatu yang comel...
5. Sense of humor

5 kelemahan diri...
1. Klau kene jerkah mesti cepat nak nangis...kene bebel tak pe lagikk...maintainn...
2. Tak brape kenal jenis ikan....tu pasal aku suke bli ikan kat Carrefour ke...Tesco ke...Giant ke..
3. Klau tak suke sesuatu perkare...sound direct jekkk...tak bleh nak simpan dalam...
4. Suke study last minute
5. Takot gilerrrrrr ngan lipas...padahal minatang tu kecik jekk....

5 bende yang wajib ade dalam beg aku...
1. Pen
2. Lip gloss
3. Handphone
4. Wallet
5. Nota kecik

5 makanan peberet...
1. Roti (canai) telur cheese lebehhh....
2. Sambal udang petai yang abah aku masak
3. Masak lemak ketam yang mak aku masak
4. Ayam masak halia
5. McD

5 perkare yang dilakukan pada mase lapang....
1. Shopping
2. Tengok wayang
3. Lepak umah
4. Gi umah cousin
5. Marking assignment students

5 yang paling tak suke....
1. Lipas...eeeyaaakkksss...
2. Orang yang suke dok memburukkan org len...padahal diri sendiri tu lagi cam hampeh...
3. Drive dalam jem...
4. Sifat boros
5. Sifat menunjuk-nunjuk

4 comments:

MiMieku said...

ayam masak halia mcm tuh beb? nnt ko masakkan lah..huhuhu..

dee said...

mudah tertarik ngn mende yg comel??contohnyer??hehehee...takut ngn lipas??asal nmpk lipas je lari sebatu...pastu muka cam nak nangis..huhuuuhuu..

GEODAIA said...

Sengal ar ko d...ne leh kasik tau kat sini...bia ar ko ngan aku je tau... kikikkki..nanti mimie nganjeng aku...

GEODAIA said...

ko nak aku masak ayam masak halia ek mimie...meh ar dok ngan aku... kikikiki...cari keje kat ktn neh... tiap2 ari aku masak lauk tu utk ko...heheheheh