Friday, February 6, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Perlu ke ptunangan untuk sebuah perkahwinan?

Dalam hal2 bkaitan perkahwinan neh...aku maleh nak pikir pasal ptunangan...aku ade sebab sendiri nape aku tak mo pkir pasal btunang...mak abah aku pon tak kesah bile aku cakap cenggitu kat dorang...coz dorang mmg memahami aku...dorang cakap klau nak wat boleh...tak mo tak pe...it's up to me...

Tapi yang aku tak suke bile ade orang len yang sebok2 soh aku btunang la...wat itu la...wat ini la...ikot suke aku la nak wat pe pon...yang dorang sebok nak kumpol cincin banyak2...tu korang nye pasal la...btunang bukan bende wajib pon...

Yang penting pikir bende yang sepatotnye/wajib dibuat...konsep idop aku tak suke t'kejar2 wat satu2 mende...bia rileks & sampai mase da bsedia...jalannnnnnnnnnn....heheheheh....luckily i have 'someone' who is similar thinking with me.... =)

4 comments:

MiMieku said...

aku tak kesah pun ko tunang ke tak tunang ke..aku bab2 mkn free mmg laju jek,

GEODAIA said...

ko tu mmg....klau gi fitness first pon tak gune...agagagagag...

Julie said...

kak julie doakan semua selamat n semprna ..... aku pon suke mkn free ni hehehehehe

GEODAIA said...

heheheh...doa yang baik2 Insyaallah smua akan bjalan dengan baikkkk...amin...sape yang tak suke makan free kan...save bajet...