Tuesday, December 16, 2008 | By: HIDAYAH HALIM

Hari malang aku....

14/12/2008 - mmg btol2 ari malang aku....aku accident kat karak....tapi aku bsyukur sgt coz tak melibatkan orang len & aku pon selamat....time tu ujan agak lebat....tgh dok drive tu ade mamat neh melambai2 kat tepi jalan bagi isyarat ade accident kat depan....so...aku pon brek lew....tak tau la nape bile aku brek kete aku tros gak meluncur nak langgar kete bullet kat depan kete aku...disebabkan da gabra sgt time tu...aku pon tros pusing stereng ke kiri...baaammmmm!!! tros langgar divider...naseb ar divider tu batu & agak tinggi...klau tak mampos aku masuk dalam gaung....

disebabkan tkejut aku cume mampu menangeh je sepanjang jalan....aku tak tau keadaan kete aku cam ne coz still leh jalan....aku tros je jalan...time tu ujan...nak turun kete pon leceh...sampai kat temerloh baru la benti....dapat la tgk kete aku....kemek sket kat sebelah kiri....

kat temerloh amek mase untuk rest....bullet demam panas gak lew....cian plak aku tgk dia....dia pon da tak daye nak drive time tu....so leh la dia lelap dalam sejam lebeh gak lew....aku plak tak leh nak lelap coz still dok memikir accident tu....macam2 aku imagine....huh... syukur..syukur...syukur...aku tak pa pe....

sampai umah dalam kol 11pm masuk bilik...cuci muke & tros tido....pale saket bdenyut2....pasai accident tu sampai t'bawak2 dalam mimpi....arrrgghh....rimasnyeee....nak kasik btol2 lelap tu bzikir je la byk....

0 comments: