Thursday, December 18, 2008 | By: HIDAYAH HALIM

Aku geram....

Ermm...aku kekadang bengang dgn manusia2 yang aku kenal neh....bukan la sme....ade sorang dua jekk...klau blakang aku bukan men kutuk...itu tak kene...ini tak kene...padahal aku tak penah pon nak nyusahkan dia...nak kaco dia...tapi bile nak mintak tolong bukan men t'hegeh2 lagik...

aku neh jenis tak kesah nak tolong orang selagi aku mampu untuk tolong...tapi bile blakang aku dok ngate...tu yang wat bile nak tolong wat aku pikir 2 3 kali....takot tak ikhlas plak kan...so...beh baik elak je dari tolong orang cenggitu...lantak ar ko....

ish...tak paham aku...always be nice pon susah gak....kene kutok gak....

1 comments:

noorshah_roslee said...

saper yg buat ko camtu cik dayah..naper la ko bengang sgt tuh???basuh jer la org tu...jgn simpan2 nt jadi kudis..susah nk kena jmpa doc palk.huhuhuhu