Tuesday, December 9, 2008 | By: HIDAYAH HALIM

Cuti...cuti..cuti...

pas suboh tdo jap...pastu kol 8 bgn kemas2 umah...da settle gi mandi then siap2 nak gi bank islam bayar yuran pengajian sebanyak 2438 henggett...naseb ar mak abah tolong aku bayarkan dulu duit tu...aku nak wat pinjaman kat agro tak leh ar plak...kununnye kuota pinjaman untuk pekerja swasta da ditutup...sengal aku dibuatnye...nak wat pinjaman bank rakyat...ermmm... sendirik mau hengat lew....

geram plak aku....da la ramai gile kat bank islam ari neh....pas tu sampai turn aku...mamat yang jage kaunter tu cakap name aku takde dalam sistem dorang...arrrgghh...dia soh aku gi bayar sendirik kat bendahari uitm....huh...maknenye time register nanti la baru aku bayar....lagi yang wat aku geram bile call mara nak tanye pasai pinjaman aku....orang yang aku nak cakap tu tak de...pastu aku explain ar ape masalah aku....manusia2 yang keje kat mara tu leh transfer dari satu extension ke satu extension...bengang tol.....tak pe..tak pe...sabar tu subor...tak sabar masuk kubor.....abes2 ari neh tak de satu bende pon yang aku leh settle kan....

balik umah topek (adek laki aku) soh anta kat ampang point coz dia ade intebiu kat situ...elok ar gi keje dari dok melepet je kat umah....pas anta dia gi plak jusco baru bukak kat au keramat...leh tahan ar besar...rambang mate aku....tapi aku tak mo shopping ari neh takot nanti ralek....da la nak gi amek mak kat opis...

0 comments: