Monday, October 8, 2012 | By: HIDAYAH HALIM

Kak Jemah tak risau lagi....

Wawurrrrrrrrrrrrrrrrrr...oopppsss...pepagi da meroyan...maafkan saye...Assalamualaikummmmmmmm... wahhhhh....kak jemah kelihatan gembira kannn......i always happy tapi kali ni happy bgande-gande gituuuuu....anak kak jemah si Daniela Athirah Bt Muhammad Zyuraimi (hamek name penoh kawww) da pandai susu gune botoiiiiiii...yibba yibba angre angreeee....

Disebabkan da buntu nak wat guane ngan anak aku tu kannnn, mak soh bawak susu dia kat atok aku kat Taiping nuh bagi jampi serapah skettt...ekekekek...bukan la jampi ape pon.nnnn...bace2 sket ayat2 Quran la kannnn....syukur Alhamdulillah dengan izin Allah balek dari kampong ritu, esok tu dia da mule terima...mase tu banyak gak la susu tu dia isap...

Mule2 tu aku takot gak dia nipu jekk (baby leh ke nipu...?? hahahaha)....tapi aku nengok makin ari da makin terer dia nyot nyot nyot nyot puting botoi....suke suke suke...!! aku rase cam nak melompat ke bintang... skang ni semua botoi yang aku beli untuk dia dengan pelbagai jenis puting yang hadoooo aku da sumbat ke dia...Alhamdulillah semua puting dia da boleh terima...

So pas ni boleh la abah ngan mama keluar dating tengok wayang kan sayanggggggg...sayang mama nanti tinggai tauuuuu...dok umah diam2...mama ngan abah da lame tak tengok wayang....asek buat wayang jekk... hahahahah...gilooooooooo....


1 comments:

ily♥ said...

alhamdulillah..takdelah mama nye risau2 lagi...
good gurl daniella...