Sunday, July 15, 2012 | By: HIDAYAH HALIM

Daniela si anak abah... (^_^)

Weeeee...Daniela da tidoq...time2 gini la aku bleh nak korek idong kerrrr...nak cari kutu kerrrrr...nak ape2 je lahhh...kalau dia ngah jage pastu plak dok bebai tak tentu pasai, nak berak pon kena tahan dulu... hahahahah....

Kalau dok bebai tu ikot abah dia la tuuuu...mak metua aku citer kat aku, laki aku kecik2 dulu mmg kuat bebai...bile aku tanye mak, mase aku kecik dulu plak camne...mak cakap aku BAIKKKKKKK... (perlu ke baik tu caps lock bagaiiii...muahahah...)

Time Daniela tidoq, hobi aku ialah cuci segale kuping2 yang ade kat muke, kepale, telinga anak aku tuuuu....sambil2 tu aku renungggggggg muke dia...bila diamati btol2...time dia pejam mate tu sebijik mate abah dia...anak aku nih ade tabiat suke muncungkan mulut mase tidoq, tu pon macam abah dia gak...Tgk muke Daniela lelame sikit sebanyak terubat rindu kat somi mak jemah yang tercinta tu kannnnnnnnn...


Adek aku topek bebaru neh cakap gini ngan mak aku:

Topek  :  Mak...daniela nih maken besar nampak maken putih kannnn...

Mak    :  Ha ah...mak pon tgk camtu gak

Topek  :  Pelik gak...mama dia itam...

Huk alohhhhh...kojjaq ko hehhh...takpe laaa...aku terima teguran itu ngan hati yang terbuka...biar kulit itam tapi ati putih bersih...kahkahkahkah...ati putih bersih kerrrrrrr...?? merah kotttt...benonye kulit anak aku tu pon ikot abah dia...kalau tgk abah dia skang pon itam gak...mane taknye tak pakai Fair & Lovely...hahaha.. mak metua aku pon penah gak cakap "abang emi hang dulu mase kecik putih serlah...dah besaq asyik bsukan, main panaih, langsung jadik itam"

Tang mane yang serope aku...?? Ntah...aku pon tak tau...tak nampak lagi kotttttt...tunggu la beso skettttt...mane tau kecik2 nih nampak rope abah dia...da beso baru rope mama dia...hekhekhek...

3 comments:

linosikonong said...

hehee :)

linosikonong said...

http://sikonong.blogspot.com

Hana said...

jangan lupa singgah http://hanascribble.blogspot.com/ thanks :)