Wednesday, May 16, 2012 | By: HIDAYAH HALIM

SELAMAT HARI GURUUUUUU...!!


Salam 1 Malaysia...ehem ehem...first of all tengok tajokkkk....okeh nowwww...ucapan ditujukan buat abah yang disayangi dan disanjungi a.k.a CIKGU HALIM atas didikan dari kecik sampai la skang ni...


Mase skolah dulu anak abah ni name jek anak cikgu tapi blajo malas...tak penahnye dapat result yang boleh membanggekan (sori tauuuuuuuuuuuuuuu...).  Pastu pi tusyen, b4 masok tusyen pi layan Daytona seround dua dulu (sori lagi tauuuuuuuuuuuuuu...).  Abah suroh kurangkan aktiviti ko-kurikulum tapi degilllllllll (sori...sori...soriiiiiiiiii).  Hape lagi...?? huihhhh klau nak elaborate, mmg x terhitung doser si anak cikgu neh... sori ekkkkkk...

Bile diri senirik jadik pendidik, baru la aku tau betapa susah nak mendidik anak bangsa...dengan tak makan nasihatnyeeeeeee...dengan melawannyeeeee...bajet2 gengster pon hadeeeeeee...macam2 la pangai aku kene hadap...so pentingnye sorang pendidik tu sentiasa berfikiran positif & mempunyai tahap kesabaran yang tinggi dalam mendidik...Kalau takkkkkkkkk da lame da kene hempokkkkk...hahahaha...


So...tak dilupekan ucapan ditujukan juga kepada SEMUA GURU YANG PENAH NGAJO SAYEEEEEE dari tadika sampaiiiiiiii la universiti dan CIKGU2 SELURUH DUNIA...jasa kalian tak kan dilupakan sampai bila-bila...kerana kalian saye jadik ape yang saye jadik sekarang...


TERIMA KASIH CIKGUUUUU...!!

2 comments:

dee said...

hai makcik bajet2 gengster!!

dulu byk main, tp skrg ni..anda berjaya membanggakan mak abah n adik beradik anda..tahniah..hehehe.. Selamat hari guruuuu!!

aien said...

selamat hari guru juga puan dayah, jagi guru yang marvelous hehe