Thursday, September 29, 2011 | By: HIDAYAH HALIM

Ngah rajen neh...

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh....hai semuaaaaaaaaaaaa...!! ni aku ngah rajen nak hapdet latest entry nehhh...tadi mase kat dapor sambil2 dok tolong mak metua, dalam kapla ligat memikir hape aku nak hapdet ari neh...huhuhuhuhu...

Ade member2 dok tanye amacam kehidupan bile da bgelar isteri....frankly speaking perkahwinan mmg teramattttttttttttttttttttttttttttttt la indah...mase bcinte pade aku perasaan tu biase2 jekkk...al-maklum je laaaa mase tu blom halal kannnn...bile da kawen neh jiwa, perasaan, tingkah laku, sikap & segale ape kejadah tu otometik akan berubah...nak citer cam ne pon aku tak reti lahhh...so sape yg tak kawen lagi tuuu, sile kawen klau nak tau...hahahahahahah...cam aku neh baru lagi kawen...byk lagi kehidupan alam perkahwinan neh yg aku tak nampak...pe2 pon aku cube la wat segale yang terrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrbaek dari ladang utk mase depan yg cemerlang gemilang terbilang...ahaksss...

Dari aku dok bebel2 kannn...jom ar aku share gambo2 mase hari nikah aritu...

 ni la rope aku mase nikah arituuuu...gambo sebelum nikah tak yah ar aku tunjuk ehhh...muke kusammm...da la mase nak amek gambo sebelum tu, aku dipakse oleh mak andam tak yah senyum...wat muke ala2 monyok...mmg tak semenggah langsong ar rope aku time tuu...nak amek gambo selepas mekap baru leh senyum...sengal gilerrrrrrrrrr....hahahahah...

Tadaaaaaaaaa...!! ni la mak andam aku...name dia Rafidah...di kalangan member2 kitorang panggey dia Pid jekk....kitorang bkawan sejak sekolah rendah lagi...senang citer ni la antara member menyetan aku mase skolah dulu...kihkihkihkih...sesape yg rase nak ngorat Pid neh...jangan mimpi ehhh...bini orang tuuu....beranak 1....hahahahaha...dia neh klau mekapkan org memang meletopssssssss...klau korang bminat nak tgk hasil tangan dia...leh click sini: Fyda Fendy - Your Personal Makeup Artist

 Hahhh...ni plak tangan aku ngan dok genggam tangan member aku, Dott...time neh ati ngah tak keruan... jantong rase nak luruh....tangan sejokkkkkkkkkkkkkkk...debo wehhh deboooooooo...

 yahoooooooooooooooo...!! time ni da sahhhhhhhhhhhh...!!

sob..sob...sob...saham aku da jatoh (hahahahaha...gilerrrrrrrrrrrr)....syahdu nokkk bile kluaq pkataan SAH tuuu...

 mode: ngah lafaz taklik...giler laju laki aku bace wehhh....kuikuikuikui...

 mode: serah mas kawen...maceh ye banggggggggg... ;p

mode: sarong cincin la kannnnnnnnn...

Okey...tu jek gambo2 nikah yg aku rajen nak letak...selebihnye tgk senirik dalam pesbuk aku la ehhh...pasni aku wat entry gambo2 mase resepsi ngan nyambot menantu lak...

2 comments:

dee said...

fizikal & mental pon gua nengok dh byk perubahan..alhamdulillah... kekalkan kesopanan & kesusilaan anda..hehehe...

GEODAIA said...

wawawawawawa...mak abah gua, adek2 gua, laki gua & lu jek tau stakat mane tahap kesopanan & kesusilaan gua..hahahahahaha...