Monday, July 11, 2011 | By: HIDAYAH HALIM

Gua cube rajinkan diri...

Haluuuuuuuuuuuuuuuu...hai evelibadi...gua ngah torai merajinkan diri hapdet blog gua neh...last gua hapdet 22 June aritu...gua agak lame tak hapdet bukan sebab majok butang skirt gua tu tercabot...heheheh...tapi disebabkan sejak 2 menjak neh otak gua agak penat membuatkan gua tak dapat berfikir dengan bernas untuk meluahkan kate2 dalam blog kesayangan gua neh...

Klau ikotkan citer...huishhhhhhhhhhhhhhhhh macam2 gua bleh citerrrrr....tapi biase la kannn...out of mood... balek je keje...gua campak tepi beg laptop gua...pastu gua kerjekan hal2 rumahtangga (pektis...pektis..) tau2 jek da malam...then pas isyak gua tidoq...gua mmg akan pastikan tido gua cukop 7 - 8 jam untuk memastikan kejelitaan gua terjaga (kepale hotak gua...nak muntah bace statement tersebut)...

Ok2...gua takmo mencarot melalot tak tentu arah dalam entry ni semate...gua nak wat next next & next entry lagi nehhh...tapi gua wat short2 entry je laaaaaaaa...at least nampak la blog gua neh idop kannnnnnnn... kang ade lak yg ingat owner blog neh da meninggal lak kanggggggg...ahakss...

0 comments: