Saturday, June 4, 2011 | By: HIDAYAH HALIM

Jumaat yang bizi...

Waduhhhhhhhh...penat nye ari nehhhhhhhhhhhh....klau ikotkan tiap2 ari aku byk jek keje kat opis tuuu...tapi apsal tah letih ari neh len macammmmmmm jekk...pas punch out kol 5pm tros blah balek Ampang...balek tadi jangan cakap arrrrrrrrr...kat Kuala Kubu jem... masok KL lagi laaaaaaaaaaaa...kaki aku skang neh da saket2 dok men clutch tadi....ni yg rase cam nak cekau HONDA CITY AUTO satu nehh...!! (mimpi la ko dayahhhhhhh...huahuahuahua)....

Mak abah cam biase, balek Penang tgk cucu...so sampai jek umah, tgk Topek ngah dok melantak keju cheesedale ngan ayaq sejuk jekkkkkk...nampak cam ngah kebuloq....kesian la plakkk....aku tros masok bilik letak beg, bukak tudung, ngan berbaju kurung tu keletung keletang keletung keletang masak secincai yg boleh nak kasik hero aku tu makannnnnn...yg penting setel jek masak, aku yg mentekadarah duluuu....aku pon ngah kebuloq benonyeeeeee...eheee...

Pogrem aku sok ialahhhhhh DATING...!! hihuuuuuuuuuuu...setelah sebulan tak jumpe...camne la rope tunang aku tu kannnnn....bole gituuu...?? ekekekekek...mamat tu ngah dok bizi ngan SUKMA skang nehh..seb la SUKMA wat kat KL...klau luar KL mau 2 bulan tak jumpe...tu pon esok aku nak culik dia jap kat Kompleks Sukan Negara Seksyen 21 Shah Alam untuk kami berdating ngan riang ria...

Ok...Selamat Malam...krohhhhh...krohhhhhhh..krohhhh...

2 comments:

dee said...

HONDA CITY AUTO??wah..syoknyaaa!!! beli la..beli la..gua sokong..sambil2 lu dating ngn riang ria tu..trus la pi tempah sebijik..kehkehkeh...

HIDAYAH HALIM said...

hahahahaha...takde maknenyeeeee duit yg ado nak setel mende len luuuu... pakai sahaje kete malaysia yg kucintai ituuuuu...huhuhu