Sunday, May 8, 2011 | By: HIDAYAH HALIM

Sambil bekpes...

Pagi tadi mase ngah bekpes ngan mak abah...kitorang borak2 la pasai psiapan untuk aku melangkah ke "alam baru" nanti....abah nak bawak aku pi jumpe imam masjid kat umah aku ni haaaaaa...ade mende nak dibincangkan ngan pak imam tuuu...tapi aku cakap nanti la pas aku abes kursus...lagipon next week minggu akhir aku berkursus...skang neh aku dok sebok nak siapkan keje2 aku....

Dok borak2 tuuuuu...abah citer la pasai adek aku (dilla) yang da bgelar Puan tu kannnnnn...sebelom dia jadik Puan dulu, abah teman dia pi uruskan hal2 kat Pejabat Agama kat Kajang....mase kat pejabat tuuuuu....ade satu bahagian tu ramai laaaaaaa manusia....atas sebab rase ingin tahu yg membuak-buak...adek aku tanye la kat sorang staf yg keje kat pejabat agama tuuuuu...

Dilla:  ramainye orang kat situ cikkkkkk... (mungkin kat bahagian adek aku pi ni tak ramai kottttt)


Staf:  ermmmm....dorang yg kat situ smua nak berceraiiiii...

Aku yg dengo citer tu cume mampu telan air liur ~GULPSSS~....Abah ngan mak pon nasihat la kat aku prong prang prong breng...bla..bla..bla...tootttt...teeettttt....

4 comments:

dee said...

mende yg mak abah ko nasihat??hehehe...

...apabila cinta diwujudkan dalam rumahtangga, jawapannya adalah kerukunan dan kesefahaman yang penuh kebahagiaan...

GEODAIA said...

mende yg mak abah aku nasihat...?? ade laaaaaaaaaaa....dok tuning pale hotak aku nehhh haaaaa.... kihkihkihkih...

umak aiiiiiiiiiii...santek bahase tuuu...mane ko cilok heh...aku tak rase tu ayat koooooo...hahahah..

dee said...

hahahaha..ala, ko ni...buat2 je la mcm ayat tu aku yg reka...wlupon, sememangnya sgt tak leh diterima akal...huahuahua...

GEODAIA said...

Ayat tu sesuai ko bg kat aku klau ko dah bgelar Puan Hadisah..hahahaha..