Thursday, April 21, 2011 | By: HIDAYAH HALIM

Uuuuwwwaaaaaaa...gua ngantokkkkkkkk...tapiiiiiiiiiiiiii....

(ayat di bawah adalah sambungan dari tajuk di atas)

gua tak berani nak tido lagiiiiiiiii....gua blom abes study untuk exam jabatan sok....uuwwaaaaaa....!! semalam ngan ari neh gua da puas beronok-ronok ngan member2 claz gua kat Dorani Homestay...letih nehhhhhhhh... sok nak exam plakkkk...

da la exam sok kat putrajaya...da tentu2 gua kene kuar dari shah alam neh awai...mmg pas suboh da kene gerak...klau takk mau gua sangkot dalam jem...silap2 org sme da abes jawab exam gua baru nak masok dewan....huihhhhhh....rekod peribadi gua blom ade lagi jadik gituuuuuu....uhuk uhuk...

takpe..takpe...sok balek dari exam gua balas dendam ganti tido gua yang tak cukop 7 jam untuk malam neh...


nota kakiku tade cagu: 
heeeeeee...tolonggggggggggg laaaa...bile la aku nak kuar dari donia pekse2 neh... mencik..mencik...

4 comments:

dee said...

di kala lu berhempas pulas study ni...gua dh 10 kali mimpi...hehehe...

HIDAYAH HALIM said...

hamboiiiiiiii...blagaknye kamuuu.... dan kini...ketika lu ngah berhempas pulas membanting tulang mencari rezeki demi sesuap nasik, gua ngah amek mood nak memulakan mimpi2 indah...lu ade...?? hahahahah...

dee said...

berhempas pulas membanting tulang??kehkehkeh...students tgh exam skrg...so...gua rilekss ar derrrr...hehehe...

HIDAYAH HALIM said...

arhhhhhh..tak kesah lahhh...yg penting lu kat opis kan...kan..kan.. gua kat bilikkkkkkk...gua bleh tidooooo....lu tak blehhhh...wekkk..