Friday, April 15, 2011 | By: HIDAYAH HALIM

Mode: Hati ada bunga-bunga jugaaaaaaaaaaaaaa...

ihik ihik ihik....I LUV TODAY....why...?? becozzzzzzzzz....

ari neh baru dapat servis kete setelah kilometer da agak tlajak dari kilometer yang sepatotnyeee...disebabkan kete aku tu antara buah ati pengarang jantong aku, aku tatang bagai minyak yang penoh...sejak akhir2 ni kan aku sebok sampai takde mase nak bawak pi servis, risau gak sebenonyeeeee...wat la kete aku tu majok...huishhhhh..tak dapat ku bayangkannnnnn....naseb baek laaaaa ari neh abes claz kol 10 am...hape lagiiiii tros aku wat appointment service petang ni jugakkkk....takde tunggu2 lagi dahhhh....

sementare tunggu servis kete tadi....dapat la aku pi ganti bateri jam tangan akuuuu....da sminggu hokehhhhh aku pakai jam tade bateri....bukan sebab aku tak sedo ke hape keeeee...tapi aku sangat tak selese bile kat tangan aku takde jam....rase tak lengkap idop neh tak pakai jam walopon jam aku tu tak idop....lagi2 plak jam tu insan tersayang yg kasik... *wink*wink*

ganti bateri jap jekk....so byk mase lagi dari tcongok kat proton tu kannn...memandangkan aku skang dalam "misi mencari"....so aku pon pegi la "mencari"....sekaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....lagi la btambah bbunge-bunge ati aku ni wehhhhhhh....aku jumpe "barang yang aku cari" tuuuuuuuuu.....da merate aku carik tak jumpe....ari neh baru aku jumpeeeeeee....wawurrrrrrrrrrrrrrrrr....!!

haaaaaaaaaaaa..yang ni paleng besttttttttttttttt....setelah 3 minggu tidak ketemu....ari neh kami bisa ketemuuuuuuuuuuuuuuuu....yahooooooo....!! *release tension mak noxxxxxxxxxxxx*

2 comments:

dee said...

gua hnya mampu tersenyum sorg2 pas baca yg lu pakai jam takde bateri slma seminggu....huahuahua....truk amat kebizian lu ni...hahahah...

gmbr "misi mencari" takde ke?? i looooikeeeeeee kuasa 100..hehehe...

GEODAIA said...

teruk kan tahap kebizian gua... hahahaha...nak wat cam ne kannnn... tu yg dinamekan pengorbanan *takde kene mengene*

gambar2 tade...len kali...kihkihkih