Saturday, April 16, 2011 | By: HIDAYAH HALIM

Entry hari ini - 16 April 2011

Ehem..ehem...sok..sek..sok...sek....haihhh pehal tetibe idong aku berayaq neh...neh kompom bjangket ngan abang peluru aku neh...kesian aku nengok brader tu tidoq dalam kete tadi sampai tak hengat donia sebab kesihatan kurang memberangsangkan...dalam pade tak sehat pon aku soh dia teman aku pi opis aku kat kuala kubu nak amek barang....mase pegi dia bantai tidoq, aku plak melalak nyanyi....klau tidoq dia terganggu pon ade mak kesahhhhh....?? tapi aku tauuuuuuuu....dia tak sedo kediri da time tuuuuu coz baru pas telan obat... huhuhuhu...

Perjalanan pegi balek KL-Kuala Kubu Bharu makan lebih kurang 3 jam lebih gak laaaaaaa....so ari neh mmg mase kitorang buang dalam kete & atas jalan je laaaaaa...dari KKB balek KL tadi tak larat ah aku nak drive so servis btukar tangan la kepade insan yang tak sehat tu plakkkkkkk...

Tapiiiiiiii...da sampai KL dan2 sehat brader tuuuuuuuu....nak pegi stadium shah alam plak tgk bola...heeeee... bolaaaaaaaaa jek...makan bola tido bola mandi bola minom bola..agaknye tido pon dok mimpi bola...tak pe la kannnnnnnnnn....bio giler bola....klau giler pompuan lagi susah....tau la cam ne aku kejekan...hahahahaha...

Owhhhh...tetibe teringat esemen aku yg blori-lori tu tak siap lagi....tapi mate ngantok nehhhhhh....lelap kejap pon ok gak kotttt....kejap ker...?? huhuhuhu...klau tlajak sampai pagi tu nak wat cam ne kannnn...redho je laaaa...ahaksss...zzzzZZZZzzzzzZZZZZzzzzzz....krohhhhh....krohhhh.....

2 comments:

dee said...

ala...lu jeles kan tak leh follow skali tgk bola,kannnnn...hehehe...

GEODAIA said...

heeeeee...tak kuase mak noxxx...gua bukan suke sangat tgk bola...men bola gua suke laaaa...ahahaha...