Monday, March 14, 2011 | By: HIDAYAH HALIM

Hai makcik...sabo je laaaaaa....

Al-kisahhhhhhhhhhhhhhh...tadi mase aku, abah & mak otw balek KL dari Penang, kitorang benti kat RnR Tapah utk solat maghrib & makan...disebabkan masalah peribadi yang tak dapat dielakkan, aku cume dok kat luar surau tunggu mak & abah setel solat...aku usha2 kerusi kat situ smua penuh, aku pon carik la port dok tepi tiang...leh bsando...sambil2 tunggu tuuu mate aku neh melilau la nengok gelagat orang....macam2 adooooo....

Disebabkan agak lame menunggu....sempat la aku memikirkan "sesuatu" dalam pale hotak aku nehhh...pkir ape...?? mane leh bagitauuuuuu...rahsiaaaaa...ekekekek....mase aku ngah ngelamun tu kannnnnn...skali aku tdengar bunyi "pretttttttt"....otometik aku tros tsedar dari lamunan & aku tros tahan napas....bunyik tu btol2 kat blakang kepale aku....lantas aku pusing & tgk sorang makcik baru jek melepasi kepale aku....rileksssss jek makcik tu melepaskan kentot kannnnnn...aku tak kesah pon la makcik tu nak kentot ke hape keeeeee..tapiiiiiiii..sampai ati dia kentot btoi2 blakang pale akuuu... sob...sob...sob...

Agaknye tak tahan sangat da la tuuuuu.....pastu mebi tak pasan kot yg ade orang di sebalek tiang tu kannnnn....takpe la makcik....saye maapkan makcik...hahahaha.....lagipon kentot makcik tu tak bau ponnnn....mau tak nyeeeeeee....agak lame saye tahan napas sampai sesak la napas saye nehhhh....kikikiki....

6 comments:

aien said...

hai makcik sabooo jek laaaa hahaha hirup udara kuntut la ko dayah weii hehe terbaaaik punye hehe

GEODAIA said...

aien..ko jangan jadik cam makcik tu tauuuuu...kentot ikot dannnn jekkk... klau baru pas makan petai...nayaaaaa sapa yg hiduuu...kihkihkih

dee said...

muahahhahahahaa...wakakakakaka....kahkahkahkahkah....padan muka luuuuuuuu....

GEODAIA said...

hamboiiiiiiiiiiii..sukenyeee...lu nye hepi nampak len macam la derrr... ohhhhh...ye laaaaaaa...kan orang tu kannnnnn... (sambong sendiri)... egegegege...

dee said...

pehal luuuuuuu...org ape plak??sepak laju2 kangggggg..huahuahua...

GEODAIA said...

elelelelelel...suke la tu...suke la tuu...hahahaha...