Saturday, August 28, 2010 | By: HIDAYAH HALIM

@ Kepala Batas

Jam menunjukkan kol 12.00 tgh malam, waktu tempatan....huarrrrrgggghhhhh...!! harap maap...aku nguap japppp...ngantok gilerrrr nehhh....sampai sini (Kepala Batas la kannn...) tadi dalam kol 10 pm, pas bbuke poser ngan atok, opah, mak ngah, pak ngah, sarah (cousin), mie & dila kat tepeng...

rase cam susah sket nak tido coz cuace agak hangattttttttttt...tapi mate ni da berat da ni...dari KL ke Tepeng tadi aku drive coz ksian abah baru balek keje mesti penat....dari Tepeng ke Kepala Batas pon aku kene drive lagi coz anak buah aku (dzakwan) asek nak bkepit ngan abah jekkk... asal ade atok dia ngengade laaaaa....sampaikan mama & papa dia pon langsung dia tak kesah...

sementare tak leh nak tido neh....aku hapdet la jap diari ramadhan aku untuk ari ni...kihkihkihkih....poyo gilerrrrrr...ade aku kesah...?? eheee...

rasenye takde ape da kot aku nak goreng....layan pesbuk jap...cauuuu....

2 comments:

dee said...

lain kali letak la gambo ko tgh nguap ke...tgh drive ke..ape ke...ceria sket diari ramadhan ni..

HIDAYAH HALIM said...

hahahahah...klau aku ade ngan ko, aku rase tanpe disuruh ko akan amek gambo aku ngah nguap...sebabbbbbbbbb.....ko kan sengal...ekekekek...

hape jadah aku nak amek gambo aku sendiri ngah nguap...ahakss..