Saturday, January 30, 2010 | By: HIDAYAH HALIM

Sob..sob..sob...sadissssssss....

Ari nehhh (30 Januari 2010)...b4 suboh aku bangun coz nak men ngan anak buah (Dzakwan) aku nehhh....ngah type entry neh pon aku rase cam nak nangehhh....sob..sob..sob...pas jek solat suboh....dila, mie & dzakwan btolak balek utara...slalu tu klau dorang balek sane juz nak balek kg la kannnn....tapiiiiiiiiiii....kali neh lennnnnnnnnn...dorang pindah trossssssss...uuuuwwwaaaaa...!!

Mie kene transfer mengajo kat Giatmara Permatang Pauh....tiap kali aku balek KL ujung2 minggu...mmg dorang satu family ade gak kat umah Ampang....leh ar aku nak melepaskan windu ngan si kecik nehhh...pas neh takde da laaaaaaa...time cuti panjang baru la leh jumpe dorang gamaknyeeee...ermmmm... ='(

7 comments:

dee said...

sob..sob...sob...takpa2...ko pon slalu gak kan nnt balik utara...huhuhu..

GEODAIA said...

hukhukhukhuk...

~ Ija ~ said...

tumpang sedey gak laa walaupun aku tak sedey langsong.. aku kan kawan yg memahami.. hohoho

Mimieku said...

takpe..nnt balik raya kat utara boleh jumpa..suatu hari nnt ko akan berada di utara gaks..hehe

GEODAIA said...

hahahah...mari kite nyanyi sama2.. MAI CHEK OI MAI CHEK MAIIIIII.. KITA KE NEGERI KEDAH...

Aku...kan Abangg said...

MAI CHEK OI MAI CHEK MAIIIIII.. KITA KE NEGERI KEDAH...MAI CHEK OI MAI CHEK MAIIIIII.. KITA PI NIKAH KAT CHENGMAI...opss..tang ni jgn hang buat pasai...bukan apaaa..takut mak hang sugunn kepala hang kot!!!

GEODAIA said...

hahahahah..sugun?? abah chek tak besa pon guna SUGUN...slalu tu SEKEH jaaaaaaaa...