Wednesday, September 9, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Beronggeng...

Bebaru neh aku ngan dee balik KL atas urusan bisnes ngan mimie...da lame nak jumpe tapi dok tanggoh2...masok minggu lepas 3 minggu bturut-turut aku balik KL...tu pasal mulenye aku tak mo balik...tapi setelah dipujuk rayu oleh mimie yang tlalu mengharapkan kepulangan kami, kitorang pon layan jekk...


Ari sabtu (5 Ogos 2009)....aku, dee, mimie & kerol (sang wira mimie) gi bbuke kat Yankies Hut Bangi...best gak makan kat situ...idok lew mahal sgt...konsep kat situ ala2 kampung & tak berape nak kampung pon adooooo...leh makan bsile kat pondok yang dibuat khas...tapi kitorang makan dok atas kusi blapikkan meje jek coz kitorang tak booking awai...


Pas bbuke balik dulu umah mimie kat Sri Serdang nak letak segale barang & bantal yang aku bawak dari umah aku...almaklum je la...umah bujangggggg...bantal yang ade stakat untuk si mimie tu je lew...so kene la hangkot bantal sendiri....


Pas rehat2 melawaskan segale makanan dalam perot....kitorang gerak naek satu kete gi Alamanda...sampai sane kitorang tros melangkah gi karok...melalak sampai tak hengat donia... pastu tros blah gi jenjalan KL lak...tgk2 lampu KL...ahakss...tgk lampu la sangatttttttttttttt....padahal aku membute dok kat belakang....




Berbunyik-bunyik prot aku nengok tomyam tu time aku wat entry neh... slurrrpppp...

Pehal si kerol tu...teruje nengok mimie makan pale ikan siakap tu kerrrr....??

kitorang mmg menyanyi tutup mulot okehhhh....

Matanya lirik2 selaluuuu...rupanya manis2 ayuuuu....

17 comments:

MImieku said...

aku berlaku jujur eh....kenapa perlu ada gambar aku ketika sedang enak menikmati kepala ikan siakap????seyes..mjatuhkan reputasi aku...huahahaa

dee said...

sedap je ko membute, kann..aku asal nk lelap je..mst dgr soklan dr mimie.."ko tido ke dee?"...so,tak jd nk lelap tau...

MImieku said...

dee: suara ko best sgt......teruja aku
kerul: takde hati perasaan...org karok,dia baca komik...mslh tul
dayah: jom bosanova..tp aku berlaku jujur,ajai dgn deja moss mmg rugi lah bg kad merah kt ko dulu...
aku: belaja membaca sambil menyanyi

dee said...

mimie..nasib baek gmbr ko menikmati kpla ikan siakap..klu gmbr ko menghirup semangkuk tom yam camno???hahahahah...

MImieku said...

dee: aku bkn apa,aku tak nampak ko dari dpn sbb tuh aku tnya..huahaha

MImieku said...

dee: semangkuk tom yam dan seekor siakap..bleh buat novel nih

dee said...

harap2 novel tu happy ending la ek...

MImieku said...

dee,ko jgn saiko aku..seyes kata2 ko menyentuh hatiku yg kecil ini..kecil kah?

dee said...

kdg2...gurauan pon sbnrnya menyakitkan hati org lain....hahahaha..

hati ko mmg kecil..sekecil aku, bukan ko..hahahaha...

GEODAIA said...

mimie: weh..nape ko mst selit pasai ajai ngan deja moss tu ngek..u're firedddd...!!! disebabkan blog neh byk rahsia yg aku simpan selame neh tbongkar... huuu...

dee: ko klau nak tido...ko tido jek...bile mimie tanye ko...ko wat bodow jekk...sang wira kan leh layan dia cakap 24 jam...hikhikhik pot pet pot pet kalah cik bedah jiran mimie tu...

MImieku said...

dee: seyes kata2 ko touching gila..kata2 lah lagi..lagi lah..lagi lah..lagi lah

dayah: ampun nyahhhh..aku sepatutnya bersikap tidak terlalu jujur utk beri komen...huahahha

MImieku said...

dayah: jiran aku lelaki bujang trang tang tang..wahai cik adik,mau ke mana..lalallalala...aku dh mcm membaca dh

GEODAIA said...

tak pe...sikap jujur adelah penting dalam perhubungan... (ade kene mengene ke dalam kes neh??)..
hakhakhakhak

MImieku said...

kena-mengena babe...tp siapa yg terkena??huahaha..apa yg penting,kerjasama...

Ieda said...

ko xajak aku pn dyh...sedih tul..

~ Ija ~ said...

aku pun ko tak ajak...padahal umah aku ngan restoran tuh sekangkang kera jer.. (terkangkang-kangkang la jugak kera tuh). isk isk isk..

GEODAIA said...

lorrrr...bsepah rupenye member2 aku kat situ kannnn...idok lew aku tauuu...xpe..xpe...mase byk lagi... klau panjang umo nanti kite jalan cari pasal sesame yekk..