Saturday, August 8, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Coti lagi....

4 - 11 Julai 2009 - kolej tpaksa menghentikan operasi pasai ade students & staf yg positif H1N1...students pon da tentu la cuti dengan riang gembire...minggu neh da msuk minggu ke-2 students uitm cuti....huisshh...kitorang lecturer2 neh pening gak bile memikir asek cuti...bile nye silibus nak abes klau cenggini....tapi tu la kan...bukan kite sme nak jadik cenggini....ni merupekan satu fenomena yg bleh memudaratkan...so kite kene la akur ngan arahan...
Aku pon da cuti neh amek kesempatan lew balik KL...klau da balik KL tugas utame aku ialah bawak mak aku ke sane ke sini....abah plak bz ngan meeting & keje nak menanda projek2 student dia....klau dulu nak jalan dalam KL tu aku bawak mak naek moto jekkk...tapi skang aku malas gilerrrrrrrr nak bawak moto...very tdedah okehhhh....abes rentong kulit mak yg mmg gelap nehhhh....ahakss....yg tak tahan tu bile bawak kete kene ngadap jem....elok2 tak migrain tros jadik migrain....tapi demi mak tersayang aku tak kesah....klau kuar ngan mak mesti ade jek mende yg mak blikan untuk aku....heheheh....tu yg wat i sayang u lebey la makkkk....klau tak bli pon aku sayang lebey jugak...ye la...mak aku...mesti la aku sayang....sape tak sayang mak kan...kan...kan....
Cuti sampai ari selase tapi sok aku kene balik gak Kuantan coz nak settlekan keje2....naek je cuti neh MQA nak datang....so leh ar ari senin ngan selase gi opis...ermmm...ape lagik aku nak goreng dalam neh ekk...?? malas da la...aku ngan mak nak gi Klang umah dila jap lagi neh....nak bawak barang2 yg kitorang bli untuk dzakwan....cauuuuuu....

2 comments:

dee said...

settle kan keje..pastu leh gi dating plak..hahahaha...

GEODAIA said...

huehuehuehueh...gi dating dlu lew...baru settlekan keje...ahakss..