Wednesday, July 1, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Tak larat nak sedih2....

Malam semalam aku dikejotkan dengan satu berite yg disampaikan oleh dee....
Erk...tkejot ke...??!! Mmg sepatotnye aku tkejot...tapi tak de feel ar nak tkejot...
Kalau org len dapat berite camtu kompem tkejot lalu menangis...
Aku sebenanye da tak larat nak sedih2...2 3 menjak neh aku asek sedih jekk...
sedih itu...sedih ini....asek nangeh jekk...aku nak simpan la same air mate neh...
kang kering lak....tak bleh nak nangeh untuk cite2 sedih yg bakal mendatang neh....ahaks...

Dee bengang gile bile aku tgelak besar sampai tguling-guling dgr berite
yg cukop tragis dalam idop aku tu...
Korang mesti t'tanye2 apekah berite tersebut...
Berite tu adelah....teeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttttttttttttttttttt.....
Harap maap yekkk...tak dapat disiarkan secare 'live'...
Segale kesulitan amat dikesali...heheheh....

6 comments:

NORAIN RAMLI / MEM AIEN said...

dun sedih2 yek cikgu dayah...kuatkn somangat ko yek...insyaAllah

HIDAYAH HALIM said...

Aku neh certain mende jek aku leh kuat semangat...heheheh...

::Azura Rahman:: said...

kalu dh x larat nk sedih.. x yag laa sedih... uwekkkkkkks... hahahaha

HIDAYAH HALIM said...

kak zura dengkiiiiiii...huhuu

dee said...

sedih sangat ker???yg lepas biarkan berlepas..huhuhuhu

HIDAYAH HALIM said...

tak sedih pongggg....