Wednesday, July 8, 2009 | By: HIDAYAH HALIM

Geodaia ft. Abg Man

video

Malam b.b.q Karnival Sukan Mara baru neh aku menyumbangkan suare aku yg sumbang mambang pitching abes ke laut...harap maap jike tlinge anda benanah okehhhhh...hahahaha...yg pasti aku mmg kaku bile nyanyi kerane aku sorang yg amatlah pemaluuuuuuuuuuuuuuu....skill menari ke..hape ke...sme da tak de dalam diriku ini..... =p

11 comments:

dee said...

biasa la beb...makin tua ni..makin pemalu la,kan...huhuhuu...

suara ko malam tu best la..mane ade sumbang mambang (bkn senang aku nak puji ni)..lagu paling best..Apa guna berjanji..hehehhee..

GEODAIA said...

ko mmg kong ajo dee...lagu yg tak sempat aku nak nyanyi tu ko cakap paling best kan...korok mu...

aien said...

hehe makin tue makin pemalu yek btol btol btol wakakkaaa....

lagu sua sewel gud murning satu cikgu dayah hehehe....

Eja said...

dayah pemalu???

Pian`z said...

ngape tak beduet nganbulet je...

dee said...

camno diorg nak berduet,.lagu yg diorg nak takde dlm senarai la..huhuhu..

Mc Zue said...

PEMALU?????? KEJIII n Poyo..tak langsung..jangan tertipu ya kawan2 yang lain..

GEODAIA said...

huisshhhh...ramainye yg dengki ngan aku...hahahahah...tak leh langsung terime kenyataan yg aku neh pemalu... =p

GEODAIA said...

abg pian, bullet tak leh pegang mic...nanti klau skali pegang dia tak mo lepas...hahahaha...lagi 1 klau nak dengar dia nyanyi suare dia perlu dibayar okehhhhhh...

Eja said...

hai pengurus lebih dr penyanyi ni... siap demand lg tuh

dee said...

biasala,cik ja..dia kan..hoverrrr...hehehehe