Monday, June 1, 2009 | By: HIDAYAH HALIM
1 Jun 2009

Wahhh....da masuk bulan baru da ekk....pejam celik pejam celik....jap jek mase neh bjalan....bgn pagi...gosok gigi...cuci muke....kemas umah....pegi mandi....pakai baju...makan roti & telur....minum vitagen....amek bantal....ngadap tv....hisshhhh...tak beh langsung aktiviti....
Ingat nak ikot topek gi jogging kat tasek permaisuri tapi kasot lak tak de....tinggal kat umah kuantan....maleh arrr....dia balik dari jogging aku tros soh siap2 nak gi Klang umah dila....
Malam kang dia ajak aku gi tgk Syurga Cinta ar plakkk....ermm...biase la...budak2....suke ar layan cite2 cenggitu....tak pe laaa....syg adek la katekan....aku follow je lew....pas neh aku da balik Kuantan dia plak da nak gi Politeknik Port Dickson....sian mak abah...mesti sunyi....

5 comments:

noorshah_roslee said...

tu la keje ko...pejam celik pejam celik jer...org lain bertungkus lumus keje ko main mata plak...ahakss

GEODAIA said...

elehh...cakap orang...ko tu pon same jekkk...hikss

dee said...

kesimpulannye...korg dua2 sama ajer..

noorshah_roslee said...

ko tu pun sama jerk deesah oi...

~ Ija ~ said...

sama-sama.. mengejar mimpi..sama-sama gunong didaki..segalanya..lalalalalalal